8 Apr 2013

Bekas Banduan & Raja Video Seks, Papagomo Mahu Lawan Anwar Di Permatang Pauh


Pemblog kontroversi Papa Gomo mahu mencabar Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim di kerusi Parlimen Permatang Pauh pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

Perkara itu diumumkan oleh wakilnya, Mohamad Rafi Awang Kechik hari ini, demikian menurut Star Online.

Mohamad Rafi, Presiden Nadi Rakyat Malaysia berkata, Papa Gomo yang nama sebenarnya Wan Muhammad Azri Wan Deris, telah memutuskan untuk bertanding sebagai calon Bebas menentang Anwar.

"Selepas bercakap dengan pelbagai kumpulan dan banyak pihak, saya mahu mendedahkan kesemua salah laku kepada pengundi di kawasannya.

"Kami juga mahu menamatkan kerjaya politik beliau," kata Mohamad Rafi bagi pihak Papa Gomo pada sidang media di Pejabat Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) di sini.

Jumaat lalu, Anwar mengesahkan akan bertanding mempertahankan kerusi Permatang Pauh. -SH

Ulasan GB

Apa yang GB nampak, UMNO dah tercakap besar tapi tak da calon yang berkredibiliti untuk lawan Anwar di Permatang Pauh.

Akhirnya cuba tonjolkan papagomo untuk lawan Anwar.

Dan dah patut sangat papagomo mewakili UMNO BN supaya satu dunia tahu UMNO BN sememangnya penaja kepada benda porno, lucah dan seks.


Pemimpin UMNO Bersama Papagomo
klik untuk baca

18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Alhamdullillah !

Ini satu rezeki akan kemenangan mudah untuk Dato Seri Anwar Ibrahim.

Melainkan anak anak Melayu bahalol nak tengok Uncensored Movie bila si Bahalol jadi Menteri Penerangan dalam kabinet DUMBNO.

Apa apa pun , Tahniah Dato Seri Anwar Ibrahim kerana memenangi Parlimen Permatang Pauh sebelum PRU13 ini.

Tanpa Nama berkata...

Papagomo pakai lambang 18sx...cai umNGOK kaki lucah konfirm bg undi kat setan nie..

Tanpa Nama berkata...

Papagomo sukarela declare siapa dia sebenarnya. senang sikit serah saman

Tanpa Nama berkata...

Calon bebaskah calon BN? Macam calon BN sahaja tu? Cakap sahajalah calon BN sebab kami orang dah tahu dah siapa PAPAGOMO sebenarnya.

PS: TV sekarang cuba main propaganda sayangi selangor. Anggaplah ia sebagai hiburan sampingan tak payah layan propaganda bodoh ini.

Andre Irwan berkata...

Dah ada Dato' Blue Chua Sok Lek pun dah pening kepala, ini nak tambah lagi dengan papagomol. Apa nak jadi dengan Malaysia Kukukukukuku .. ni?
Nilai kita kat mana ni ...... lebih teruk daripada "kafir harbi" (saranan ularmak UMNO).

Tanpa Nama berkata...

Pengundi di Permatang Pauh tidak sekali-kali mengundi calon yang tidak ada akhlak Islam ini.

Macam tak ada calon lain untuk DS Anwar. Papagomo sah akan hilang wang deposit.

Tanpa Nama berkata...

parti bebas papagomo ini cuma memecah belahkan pengundi BN... mereka yg minat bahan lucah akan mengundi anda. kah kah kah. terima kasih.

Tanpa Nama berkata...

Jalan semakin jelas menuju ke putrajaya. Amin. Nak tahu jugak sapa yang sanggup mengotorkan tangannya dengan memangkah si bahalol ini

orangpencen berkata...

Aku rasa kalau umno nak letak mangkok hayun tu jadi calon, jutaan kali lebih baik letak kambing boer jadi calon. Kalau kalah boleh jugak sembelih buat tahlil untuk umno.....

Kumikus berkata...

Habis! Ketua amno bhg pmtg pauh nk letak kt mana. Kesian amno/bn semakin serabut. Semoga termakbul doa tok2 guru kita. Hancur UMNO, Hancur BN!!!

Tanpa Nama berkata...

lagi baik, laluan mudah untuk memenagi permatang pauh. Kita siap pasang screen besar dibandar permatang pauh, kita tayangkan 24 jam kesah papagomo disecreen bewar sampai hari penaman calun sehingga naik muat rakyat dipermatang pauh. Kita bawa sekali bekas isterinya, kita buat selingan iklan dalam scvreen besar nanti..... biar dia tahu langit tinggi rendah.

Tanpa Nama berkata...

Insya'allah Papagomo dan siapa sahaja pendusta dan pemfitnah pasti dilaknat Allah. Tunggu dan lihat. Ini HAK berlaku.

Mawakaru-makrallah-walllahu-khairul-makirin.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah..hoi papagomo@papakedana..apa lah bodoh piang sungguh ko ni...kami org permatang pauh dah tau perangai hang mcmana....hang nk lawan ngan sifu kami..dah habih pikiaq ka???? yang umngok pun satu..bodoh x leh ajaq...kah kah kah...

Opex Tigere berkata...

penjenayah ni memg ramai peminat...hahaha...tp ramai ke kt pp?kt alam maya bole la

Tanpa Nama berkata...

something fishy.........

sebelum kita bersorak, baik kita fikirkan tipu helah yg mungkin digunakan oleh puak umporno ni

1) betul ke yg akan bertanding dan mengaku sbg papagomo tu adalah wan azri?

2) bayangkan org tersebut bukan wan azri. tapi ntah sape2 macam ulamak2 instant yg tetiba muncul kat tv3 tu suh jgn undi PR. nama xpenah dgr, ceramah xde, buku tulisan xde, tetiba dianggap ulamak dlm tv3.

3) kalu itu berlaku, maka papagomo yg sebenar akan terlepas dari saman.

4) wan azri tu x penah mengaku dia adalah papagomo. smp skrg blog pun x letak gambar sendiri. tetiba nak muncul jadi calon PRU lwn Anwar? sidang media anta wakil?

kita tunggu dan lihat masa PRU. kalu benar telahan aku, kesian kat macai yg sanggup mengaku sbg papagomo.

Tanpa Nama berkata...

Cantik!!! Biar dia hilang deposit.

Tanpa Nama berkata...

Syor kepada mamat ini supaya cermin diri dulu. Lebih baik pimpin diri sendiri terlebih dulu sebelum berkeinginan nak memimpin orang lain. Jangan lah nak jadi ayam jantan yang ekor bergelumang taik. Malu lah dengan diri sendiri. Fikir-fikirkan lah

Tanpa Nama berkata...

confirm puak puak sultan sulu yang ada mykad sokong kat papagomo