18 Mac 2013

Bekas Ketua Pemuda Umno Greenwood Gombak Sertai PAS


Pengumuman bekas Ketua Pemuda Umno Greenwood, Gombak, Sdr. Zazly menyertai PAS sebentar tadi setelah menjadi lebih kurang 15 tahun menjadi sebagai ketua Umno Greenwood dan sekarang katanya zaman anak muda untuk Pakatan Rakyat.

Orang Muda Geng Kita!


Anak muda ini baru sahaja menyerahkan borang untuk membuka cawangan baru PAS di Taman Bukit Permata, Sri Gombak Fasa 8. Alhamdulillah, cawangan PAS semakin banyak di Gombak tanda semakin ramai orang bersama PAS. -fb pemudapasgombak

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Syukur Alhamdulilah....takbir.

Tanpa Nama berkata...

sy pohon supaya ahli2 umno yg masuk pas supaya ikhlas dlm membantu menegakkan Islam. sekiranya ada niat2 yg bercanggah dgn Islam, hapuskanlah niat2 itu.. kami manusia xtau niat anda, tetapi sesungguhnya Allah itu Maha Mengetahui.. sesiapa yg bersyukur dgn nikmat Allah, maka Allah akan menambah nikmat itu.. tetapi sekiranya anda mungkar, maka azab Allah itu amatlah pedih.

Tanpa Nama berkata...

Kepada semua saudara dan saudari yang dihormati.

Kami kumpulan Myanmar di Malaysia; kita hidup di Malaysia sejak sedekad dan sentiasa pergi ke kuil ( PERSATUAN PENGANUT BUDDHA SAMNAK SAMBODHI) No: 19-21 Jalan 38 Taman Desa Jaya, Kepong, 52100 Kuala Lumpur, Malaysia dan kami sangat sedih dan menyesali dengan Ahli Jawatankuasa Kuil kerana mereka menggunakan Sami kami dalam tanggapan yang salah Buddha mengajar atau kaedah-kaedah Buddha. Kami datang ke Kuil ini untuk membantu Sami-Sami dan dihormati agama kita.

Bahawa Kuil adalah Pengerusi yang bernama Datuk Yip Kum Fook (Pengerusi MCA Bahagian Gombak), Sami kami berkata dan dia dijemput Sami kami dari Myanmar untuk menjaga Kuil itu tetapi tanpa membuat apa-apa bayaran kepada Sami-Sami kami, tambah beliau dan tidak menghormati beliau daripada kami Sami-Sami dan ada kalanya dia memerintahkan kaumnya ke barang-barang yang dikumpul seperti kertas, dan sebagainya. Pengerusi mengambil air mineral tanpa memaklumkan apa-apa perkataan untuk sami-sami kami. Dalam agama kita percaya kita tidak boleh mengambil apa-apa Tempat suci(Kuil), jika kita dilakukan kita adalah dosa besar.

Dalam sebelumnya, Sami kami berkata Ahli Jawatankuasa sentiasa meminta wang daripada beliau, apabila Sami kami memberikan RM20, 000.00 secara tunai pada tahun 2001 kepada Pengerusi(Yip kum Fook), maka Jawatankuasa berdiam diri, Jawatankuasa kemudian membuat masalah dengan seorang Sami kami yang bernama Ven. U Nandiya sekali lagi dan dibatalkan membenarkan (permit Visa) Sami kami untuk tinggal di Malaysia, maka Sami kita (Sadayaw U Nandiya) pergi ke Australia dan Sami kami tidak datang Kuil itu pada masa panjang. Datuk Yip Kum Fook (Pengerusi MCA bahagian Gombak) memberi komputer notebook kepada Sami kami untuk perlindungan jumlah tersebut wang, ini-lah sami kami memberitahu;

Ramai orang tempatan di sekitar Kuil berkata, Kini tiada lebih ramai orang datang ke Kuil ini kerana Ahli Jawatankuasa sentiasa membuat masalah atau sangat sombong dan kita mendengar daripada orang tempatan berkata: Yip Kum Fook (Pengerusi MCA bahagian Gombak) memerintahkan kaumnya untuk membakar Kuil Hindu di Taman Daya, Kepong kerana dia perlukan tempat itu untuk membuat perniagaan kedai perabot, ini berlaku beberapa tahun yang lalu. Semua orang mengetahui apa yang dilakukan untuk Kuil Hindu di Taman Daya, Kepong. Kuala Lumpur, Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

尊敬的女士, 先生们
马华鹅麦主席叶金福律师办事处(Taman Desa Jaya, Kepong) 是欺骗女人的办事处,吃寺庙钱的律师......
请女士, 先生们,莫得到欺骗

Tuan-tuan dan Puan-puan yang di hormati sekalian,
Pejabat Peguam, ketua MCA Gombak YIP KUM FOOK yang berada di Taman Desa Jaya, Kepong, inilah satu pejabat tipu Wanita, makan duit tokong dan lain-lain.
Harap Tuan-tuan dan Puan-puan mengambil perhatian supaya jangan kena jerat.

Ladies and gentlemen in all respect,
Attorney Office, head of MCA Gombak YIP KUM FOOK which is in Taman Desa Jaya, Kepong, office of cheating women, eating money temple and etc.
Ladies and Gentlemen take note that be down by loop.

By Mr Yee (MCA MALAYSIA)

Tanpa Nama berkata...

Dear everyone,
Careful of YIP KUM FOOK (MCA GOMBAK) because this man is cheating and disturbing of many people’s wives, and also cheating of Buddhist Temple (SAMNAK SAMBODHI)’s money.
Recently, many people know in what he”yip” did, please stay far from him. He is lawyer, Datuk, MCA Chairman and etc. or everyone can research at Website “YIP KUM FOOK”
Loh Guan Lye
Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur

Tanpa Nama berkata...

Kepada seluruh rakyat Malaysia yang dihormati,

Dengan hormatnya sini, Kami ingin memaklumkan bahawa YIP KUM FOOK(YIP KUM FOOK & ASSOCIATES) dan anaknya YIP JIUN HANN yang berjalan tugas sebagai lawyer di alamat : NO. 2A & 2B, 2ND FLOOR JALAN 53, DESA JAYA KEPONG 52100 KUALA LUMPUR

Harap semua rakyat Malaysia mengambil perhatian dan jauhkan orang yang tersebut kerana jangan terkena tipu

Mereka sangat jahat dan hatinya hitam(kejam), sanggup menipu wang wanita, merosak keluarga orang lain dan sendirinya memakan wang Temple, SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, dan berpura-pura merepot ke polis resit hilang.........harap perhatian

Sekian dimaklumkan,
Terima Kasih

SAMNAK SAMBODHI COMMITTEES