23 Jan 2013

[VIDEO] Masalah Air Di Pahang Tapi Najib Sibuk Kelantan


Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak memberi jaminan Barisan Nasional (BN) akan menyelesaikan masalah air yang kritikal di Kelantan jika ia menawan kembali negeri ini pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

Beliau berkata, perkara itu tidak sepatutnya berlaku di Kelantan hingga membebankan rakyat yang selama ini memberi mandat kepada Pas untuk memerintah sejak 1990.

"Tidak usah bercakap soal lain, kalau masalah air pun tidak boleh diselesaikan. Saya beri jaminan dalam tempoh terdekat ini boleh diselesaikan oleh kerajaan BN. -petikan BERNAMA

Ulasan GB

Demikian temberangnya Najib konon nak selesaikan masalah air di Kelantan. Sedangkan masalah air di negerinya sendiri, Pahang, tak selesai pun. Jom tonton:

7 ulasan:

Carlos Santiago berkata...

hahaha....syg negeri kelantan "cakap dikelantan"..pergi sabah kutuk kelantan negeri miskin..

ape cer ni pak jib...
BANkami
BANkami

Awanama berkata...

kakakaa....najib pi buat lawak bodoh kat kelantan, kencing dlm tempurong & tilik muka sendiri la jib-tuya.
pm kaki jual temberang !!!

Awanama berkata...

orang negri aku neh banyok lagi yng bodo...pah jangkit ker MenterRRi. BOdo Bodo belake selain yak sokong PR.seme bodo.

gengster melayu alaf baru. berkata...

Kah..kah..kah...bila lah nak kau taubat najib????jgn nak tipu rakyat.rakyat sdh muaak dgn prmainan ini...

Awanama berkata...

Rakyat teraniaya,
tiada kudrat untuk membela,
bila lawan dicopnya durhaka,
bila lawan dikatanya tak kenang jasa,

Wahai rakyat semua,
Berdoalah kepada Allah yang maha esa,
Mudah2an Kerajaan baru dapat berkuasa,
Kehidupan Rakyat kembali bahagia.

Awanama berkata...

aku ni duk kat pahang.. dah dekat seminggu x brp ada air.. boring betul..

Awanama berkata...

Pok Jib kena ingat isteri pertamanya orang Kelantan dan ada anak 4 orang. Dia perlu ingat tu.

Datang Kelantan jangan nak temberang dan senang-senang nak buat janji kosong. Rakyat Malaysia dah tahu secara peribadi siapa tu Dato Najib.