16 Dis 2012

[VIDEO] Pendedahan NUBE: CIMB Bank Dituduh Zalimi Pekerja Di Malaysia

Norlaily Mat Loddin yang berkhidmat di CIMB Bandar Baru Nilai dan hamil 4 bulan telah dijerit, dimarahi dan diugut oleh Pengurus Cawangan, Amiruddin Hanuddin di hadapan para pelanggan dan rakan-rakan sekerjanya apabila enggan melakukan transaksi secara salah. Akibatnya, beliau pengsan dan terlantar di hospital.

Satu laporan polis telah pun dibuat.



Dengar dan lihat pula video kedua dibawah bagaimana wakil NUBE menjawab semua tuduhan terhadap pekerja bank CIMB.

Menurut video tersebut hanya pihak atasan CIMB shj mendapat faedah tinggi.

(NUBE) Malaysian Made Slaves By CIMB Bank

Union busting by Hamidah Naziadin, Head of Group Corporate Resources, CIMB Group. She was lying to Young Corporate Malaysians (YCM) on 2nd December 2011 at Intercontinental Hotel, Kuala Lumpur.




~CIMB membayar RM70, bayaran yang tidak seberapa sebagai Bonus Prestasi PMS untuk sebahagian para pekerjanya tetapi mampu membelanjakan USD6.1 juta untuk ‘Golf - CIMB Classic 2012’ dan pelbagai bantuan dan tajaan lain demi memasyhurkan nama CEOnya

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kesihan Norlaily.....Kak Sue sering keCIMB BBN untuk pelbagai urusan....tak sangka pula Pengurus Cawangan CIMB BBN ni berperangai saperti orang tidak bertamaddun....

Tanpa Nama berkata...

Dlm kes Norlaily ni saya harap xder sentimen yg buruk krn kita xblh percaya bulat2 apa yg dia katakan,biar kita ber laku adil pd semua pihak..

Tanpa Nama berkata...

satu pihak je ke bercerita? Apa cerita pihak yg dituduh? Nak tau gak...