4 Okt 2012

Mahasiswa Pro-M Sujud Syukur Di Atas Kemenangan Dalam Pilihanraya Kampus



Apabila kemenangan diselari dengan tarbiah Islam. Sujud syukur tanda terima kasih yang tidak terhingga kepada Yang Maha Esa.


Ulasan GB

Tiada apa yang lebih manis di dunia ini - selain dari kemenangan Islam.

Di mana-mana pun kini tatkala kumpulan yang memperjuangkan Islam diberikan kemenangan, kita dapat menyaksikan umat Islam bersujud syukur...

Bukan disambut dengan berpesta-pestaan yang menjerumuskan manusia ke lembah kehinaan dan kehancura.

Tahniah mahasiswa Pro-M UIAM!

Laporan sebelum ini
klik untuk baca

6 ulasan:

Ngah Phg asal Melaka berkata...

Alhamdulillah..kami dan sujud begini juga bila PR tumbangkan umno/bee end di PRU 13 nanti..tentunya airmata akan meleleh kuar kerana dah lama diderakan oleh pemerintah yg xdiharapkan skrg ni..

acong melaka berkata...

LU OLANG SUJUD SUKOT AAA, WA MISTI TAFAKUR MUNYE MISTI SUKOT JUGE...!

Alias Bin Hasan berkata...

Salam semua...

Sejuk hati yang memang dang, lagi sejuk perut ibu yang mengandungkan...

TQ Allah...

Tanpa Nama berkata...

kalu umno menanag mesti buat jamuan dan pesta.

Tanpa Nama berkata...

Aku dulu pun masa jd student di UM pernah jadi pihanraya kampus. Masa tu antara parti BMB (pro BN) dan parti Nadi (pro pembangkang). Aku calon kampus utk BMB sb masa tu DSAI masih TPM. Fakulti aku Akademi Pengajian Islam (API) yang terdiri 3 jabatan iaitu Syariah, Usuluddin dan Pendidikan Islam. Kena fakulti2 lain aku menang la lg, masuk je kiraan dr API, habis bungkus. Hahaha. Bayangkan 3 fakulti tersebut dah brp ribu student kat situ. Tinggal kenangan belaka semuanya. Masa tu aku memang aku kuat ameno sb diwaktu yang sama aku adalah ketua pemuda cawangan di felda aku di Pahang ni. Sesuai dengan pengajian aku Fakulti Syariah (jabatan Siasah Syar'iyyah). Apabila diakhir pengajian aku tahun 99, dimana DSAI telah pun di pecat dr kabinet, aku letak jawatan sbg Ketua Pemuda cawangan ameno dan ahli sekali. Ayah aku yang memang orang kuat ameno, telah ber'masam muka' dgn aku. Tp sekarang mungkin doa kami adik beradik, dia sendiri dah x sokong ameno. Alhamdulillah

Tanpa Nama berkata...

Kami pemuda dan mahasiswa tolak BN dan PTPTN