28 Okt 2012

[BONGKAR] Penipuan SPR Terdedah Lagi, Kes Kejanggalan Tarikh Permohonan Pemilih


Satu demi satu penipuan SPR terbongkar, tetapi tidak pernah kita dengar SPR membuat pengakuan terbuka tentang penipuan yang mereka lakukan. Ada saja jawapan, ada saja alasan - sekalipun tidak menasabah - sekarang kita nak dengar apa pula "jawapan" SPR terhadap kes di atas.

Penipuan tetap penipuan. Allah akan tetap bantu kita untuk mendedahkan penipuan SPR itu.

Hukum kebenaran dan keadilan akan tetap berjalan, satu demi satu penipuan terbongkar. Walaupun rakyat boleh ditipu dan diprdaya, tetapi bodohnya SPR, Allah pun hendak ditipu dan dilawan.

Allah akan tetap bersama kebenaran dan keadilan kerana Dia Al-Haq (Yang Maha Benar) dan Dia Al-Adl (Maha Adil) sekalipun SPR cuba sedaya upaya untuk menipu seluruh rakyat jelata.

Kita akan terus berdoa kepada Allah swt agar kebenaran itu dibongkar dan didedahkan. Allah memperkenankan doa orang yang dizalimi dan difitnah. Petikan doa yang selalu GB siarkan:

Marilah kita sama-sama berdoa agar kebenaran dan keadilan itu didedahkan.

اللهم ارنا الحق حقا وارزقنا اتباعه وارنا الباطل باطلا وارزقنا اجتنابه

Allahumma arinal haqqa haqqan, warzuqnattiba’ah, wa arinal bathila bathilan, warzuqnajtinabah

Ya Allah, tunjukkanlah yang kebenaran itu sebagai kebenaran, dan kurniakanlah kami kekuatan untuk mengikutinya (memperjuangkannya), dan tunjukkanlah yang batil itu sebagai batil dan kurniakanlah kami kekuatan untuk menjauhinya (menghapuskannya).


11 ulasan:

anonymous berkata...

bro GB kenapa pihak PR tak buat kenyataan rasmi seperti ini " bila PR dpt membentuk kerajaan pusat... dalang disebalik penipuan (SPR) akan di dakwa dimahkamah... ini satu janji bukan satu ugutan... nescaya mereka yg terlibat akan berasa gentar

cili hijau berkata...

heil freund salam,

betul tu, buat peringatan, mana boleh mcamni menipu nak kekal berkuasa

http://sambal3gp.tumblr.com/

Amuraria berkata...

SETUJU SANGAT CADANGAN ANOM OCTOBER 28, 2012 2:02 AM,PASTU GANTUNG POSTER 'AKU PENIPU' KAT LEHER ARAK KELILING KOTA ;)

SPR bila nak bertaubat ? berkata...

Sedih tengok melayu SPR perangai menipu mengalahkan syaitan. yahudi Israel tak jahat macam ini menipu bangsa sendiri.

Tanpa Nama berkata...

Semua pegawai kerajaan terikat dengan Aku Janji. Jadi serba salah, ikut arahan rasa bersalah, tak ikut akan diambil tindakan. Jadi tak payah bagi amaran. Kalau PR dapat perintah Malaysia jalankan sahaja siasatan dalam semua aspek pelbagai kesalahan jenayah dan sivil.

Hanya masa menentukan.

Tanpa Nama berkata...

Pengerusi SPR dan pekerja nya tu setan setan Melayu tahap bonggok yang pikirkan bila mati jadi tanah, roh pula jadi kupu kupu. Itulah pemikiran kepala otak mereka hidup buat habis beras aje, macam PM yang Ngok tu.

Kita tunggu aje malaikat maut panggil setan setan ni ke kubur cukup sudah. Time undi, pangkah aje Pkr, Dap, Pas.

Tanpa Nama berkata...

Sy ada sahabat yg bertugas di SPR, rata2 mereka tahu tentang penipuan sebegini. Tp mereka enggan membongkar rahsia kerna dek takut dihukum (selalunya ditransfer) ke kwsn lain. Oleh itu jelas syaitan yg sebenar dlm spr adalah pengerusi dan timbalannya yg bersekongkong dgn umno menipu melayu dan rakyat negara ini

RojakPasembor berkata...

Menipu sudah menjadi darah daging mereka.

Tanpa Nama berkata...

Walau pun anggota sektor awam terikat dengan aku janji tetapi bukan bermakna ianya mengikut apa yang diarahkan, sekiranya perkara itu tidak benar.
Sebenarnya anggota sektor awam adalah sebagai penimbang tara kepada perlaksanaan dasar yang tidak betul. Amanah anggota sektor awam hakikatnya adalah kepada ALLAH SWT bukan kepada kerajaan UMNO/BN yang sesat lagi menyesatkan.
Harap anggota sektor awam jangan jadi keldai tunggangan kepada kerajaan UMNO/BN.
Fikir2kan lah! Waallahualam.

Tanpa Nama berkata...

Hikhmah di sebalik penipuan tu ialah, TERDEDAHnya PENIPUAN yg memang BETUL2 & TERANG2an TIPU, jadi jgn marah melulu pada pekerja2/ktangan kerajaan yg terpaksa cari duit kerana dharurat, yg klu depa berhenti, jawatan mereka mungkin diisi penipu2 sebenarnya.

Sesetengahnya ade yg buat kerja dgn hati merintih minta Allah tunjukkan kebenaran sebalik penipuan yg terpaksa mereka buat.
Simpati lah pada mereka yg betul2 telus, mereka2 juga yg akan bongkarkan penipuan tu nanti insyaAllah.

Serahkan urusan pada yg kita x terdaya pada ALLAH yg Maha berkuasa & bijaksana.

Tanpa Nama berkata...

APA NAK JADI LA..ASYIK MENIPU AJE..