14 Sep 2012

Sekali Lagi Bas Jelajah Merdeka Disimbah Cat, Kali Ini Di Masjid Jamek Tangkak

Tangkak 14 September: Bas Jelajah Merdeka Rakyat sekali lagi disimbah cat merah oleh samseng Umno hari ini ketika rombongan menunaikan solat Jumaat di Masjid Jamek Tangkak, Johor di sini.

Menurut saksi yang sempat melihat kejadian itu, suspek dipercayai menunggang motosikal bernombor plat MAL 7425.

Saksi segera memanggil polis yang mengawal di luar masjid lantas.

Ekoran itu, polis bertindak mengejar samseng berkenaan. -KD








- Kalau Polis Diraja Malaysia ( Royal Malaysia Police ) bertindak Tegas & Adil spt mana yg berlaku pd Hari Kemerdekaan tempoh hari! Adakah perkara ini akan berulang? Puak2 Jahiliyah ni tak solat rupanya! Nauzubillah! -demirakyat

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

rasa elok kalau bas tu dicat merah atau pun buat jalur gemilang sepanjang bas tu. mesti depa tak berani kotorkan...

Tanpa Nama berkata...

Inilah akibatnya dijadikan syaitan yang dikenali sebagai pemimpin2. UMNO/BN/APCO tak akan mahu menjadi rakyat yang baik dan bersopan apalagi mengikut akhlak Islam yang bencikan kerosakan dan bermusuhan.

Tanpa Nama berkata...

dah kata dah puak ni mana mau ajar anak buah jadi baik.waktu orang ramai nak buat ibadat ada juga yang sibuk nak buat khianat.

Tanpa Nama berkata...

itu jela yg dorg mampu...kalo lawan cara beradab mane boleh...manekan same manusia yg ade akal nak lawan ngan manusia berotak lembu

Kordi berkata...

Insiden ni nak mewujudkan persepsi kononnye rakyat Johor menolak dan benci pada PR. seperti yg terjadi masa kat Kelantan.

Hakikatnya da terbukti kat Melaka, umno la dalang kerja samseng ni. da kantol pon wat lagi? mmg sah umno ni bodoh tahap lembu.

Next PRU, Johor pun ABU!!

1 Malaysia berkata...

Sejak bila UMNO@APCO@PERKOSA dah bertukar peranan menjadi "ALONG"? Sudah tentu banyak hutang yang hendak PR langsaikan tapi niat sebegini tidak dikehendaki oleh puak munafikun, UMNO@APCO@PERKOSA ni.
Mungkin depa takut akaun depa tak tally nanti.
HARAMJADAH. HARAMJADAH. HARAMJADAH.
Dah lah tak sembahyang Jumaat ... khianat pula. Dasar munafikun dan fasikun ni. Inilah baru dikatakan Melayu sebab Melayu kan tak perlu solat Jumaat. Yang dok solat Jumaat ni hanya ORANG ISLAM aje. Sekarang nampak tak beza antara Melayu dan Islam ???????

Tanpa Nama berkata...

Simbah berbillion cat sekalipun kalau sudah rakyat benci dengan pemerintahan sekarang yang banyak korupsi, rakyat Malaysia tetap tak akan sesekali membiarkan parti cap dacing mendapat mandat pemerintahan pada PRU akan datang. Ini bukan zaman batu paleotik. Ini adalah zaman orang bermaklumat so UMNO you putar macam mana pun kebenaran tetap akan mengatasi segalanya.