2 Ogo 2012

JUS1 Atau WWW1 Yang Terlibat Dalam Kemalangan?

Petikan dari artikel Konspirasi Satria Neo WWW1 kemalangan? - Blog Malaysia In Crisis

- Warga internet kecoh lagi dengan kisah Kesultanan Johor, kali ini apabila sebuah kereta Satria Neo yang didakwa bernombor WWW1 terlibat dalam kemalangan. Ada yang mendakwa itu hanyalah taktik untuk menukar nombor WWW1 ke kereta mewah milik Sultan Johor yang lain.

- Walaupun TMJ telah menafikan kereta Satria Neo yang terlibat dengan kemalangan tempohari adalah bernombor WWW1, tetapi ramai warga internet yang masih yakin itu lah kereta yang terlibat dengan kemalangan. Hinggakan timbul cerita konspirasi nombor plat WWW1 dialihkan ke sebuah lagi Satria Neo milik Sultan Johor. Dikatakan Sultan dan kerabatnya mempunyai beberapa buah kereta Satria Neo.

- Jika betul WWW1 yang terlibat dengan kemalangan, mengaku saja lah. Mengapa perlu dinafikan dan sorok fakta sebenar? Takut rakyat akan mengata Sultan Johor kena tulah Datuk Seri Nizar ke? Bukan apa, jika tiada angin masakan pokok bergoyang. Tak kan lah orang pertama yang melaporkan kemalangan tersebut seorang yang buta huruf, tidak tahu membaca antara WWW1 dan JUS1!



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Cukup2 le rakyat hari2 diperbodohkan BN...jgn le raja2 pun nak memperbodohkan rakyat gak

hairan berkata...

tak sudah2 dengan kerabat nih

hmmm tak tau la apa nak jadi

susah kalo ketua agama tidak mencerminkan dan mengamalkan ugama islam sepenuhnya, nanti boleh beri gambaran negatif pada orang bukan islam.

sekarang nih pun kawan cina aku selalu tanya 'kenapa islam kata rasuah itu haram tapi ramai orang melayu/islam makan rasuah? kalo u tak caya u tengok polis itu ramai melayu ke cina?' (ini soalan benar dan kisah yang benar ditanya oleh kwn cina aku bila tiap kali aku citer pasal islam!) haaaa... jawab bang!

memang la itu semua ikut individu tapi bukan ke majoriti pemakan rasuah tuh orang2 kita. Orang kafir dulik apa nak bagi rasuah sebab ramai dia orang tuh jenis atheist tak caya tuhan... susah kan nak jawab

Tanpa Nama berkata...

cuma orang-orang bodoh saja yg ingat boleh membodohkan orang-orang lain siang hari.

puak-puak UMNo sudah tentu bodoh, terang lagi bersuluh. sekarang ni, sultan Johor pun nak biarkan anak dia nampak bodoh juga?

TMJ ni, dari cara dia tweet selama ni, memang terserlah keangkuhan sehingga menampakkan kebodohan dia.

Tanpa Nama berkata...

tuhan nk balik kan kejap je..x payah lah nk mendabik dada kat dunia ni..sultan ke menteri ke semua mati masuk kubur x bawak pn harta berjuta