8 Ogo 2012

Akhbar Kosmo Perli Kekalahan Lee Chong Wei


Kosmo dengan tajuk Chong Wei Terlepas Habuan 4 Juta telah mengguris hatinya. Perjuangan beliau bertungkus lumus sepenuh hati semalam dilihat oleh akhbar tersebut sebagai “mengejar wang” dan bukan semangat kesukanan untuk membawa negara ke mata dunia.

Ramai dari kalangan pembaca dan pengguna laman sosial mengutuk keras tindakan editor akhbar berkenaan berkaitan artikel muka hadapan akhbar tersebut hari ini yang dilihat seakan akan memperli Datuk LCW yang tidak mendapat habuan besar apabila kembali ke tanah air. Mungkin selepas ini, ramai yang akan memboikot akhbar ini. Kita tunggu dan lihat. -suarapeople

5 ulasan:

batu api berkata...

Dulu...majulah sukan untuk negara..

Kini...anda ta'wil lah sendiri...

Tanpa Nama berkata...

Kalau Editor Kosmo yang wakil Malaysia agaknya pasti dia dapat raih pingat emas Oliampik 2012. sebab dia senang cakap jaa. Tak appreciate langsung kesungguhan Dato LCW menentang Lin Dan bermatian untuk sukan dan untuk negara. Agaknya Editor Kosmo nii jenis mata duitan.

Tanpa Nama berkata...

Oii KOSMO kau ingat LCW itu tuhankah teramat perfect dalam main badminton confirm boleh menang sukan olimpik. Ini satu - satu editoral yang langsung apa sifat manusia sebenarnya dan kita kena ingat hanya Allah saja yang Perfect.

Tanpa Nama berkata...

Akhbar yang tidak ada semangat 'sense of pride' kpd Chong Wei dan negara.

Manakala M. Manoharan sebagai seorang peguam dan ADUN seorang yang kurang ajar, juga tidak ada semangat 'sense of pride. Manusia begini tidak layak dilantik menjadi pemimpin.

Tanpa Nama berkata...

Tak patut......