29 Jun 2012

Kenalkah Anda Wanita Ini?

Kenal dia? Dialah Dr. Aafia Siddiqui. Seorang muslimah dari Pakistan yang ditangkap oleh Amerika dengan bantuan daripada kerajaan Pakistan sendiri. Dia telah dijatuhkan hukuman penjara selama 86 tahun.

Namun, tiada seorang pun pemimpin umat Islam hari ini tampil untuk membelanya. Malah, kerajaan Pakistan sendiri yang membantu Amerika Laknatullah untuk menangkapnya.

Beliau bukan sahaja dipenjarakan, malah turut dibelasah sehingga mengakibatkan kecederaan teruk pada hidungnya. Bukan sekadar itu, beliau juga turut dirogol di dalam penjara.

Kebobrokan pemimpin umat Islam hari ini jelas terpampang apabila mereka tidak menghantar sebarang bala tentera untuk menjawab kebiadapan Amerika.

Sudah lupakah kita, Khalifah Mu'tasim Billah menghantar bala tentera untuk menyerang Rom kerana beberapa orang kafir telah mempersenda aurat seorang muslimah pada waktu itu? Di mana pula bala tentera muslim hari ini?

Wahai umat Islam, butakah mata hati kita sehingga kita sanggup menyokong pemimpin-pemimpin muslim (yang menzalimi umat Islam sendiri) hari ini? Mahukah perkara yang sama berlaku pada ibu, kakak, atau adik kita? Mahukah ibu, kakak, atau adik kita senasib dengan Dr. Aafia Siddiqui? -soutulmujahid

16 ulasan:

Awanama berkata...

Kat Malaysia ni ada Umeno ngok yg lupa Islam, kat Pakistan pun ada juga parti yg mirip Umeno ngok ni, tak hairan lah mengapa umat Islam ni mundur, sebab pemimpin yg sepatutnye menjunjung amanah Allah menjadi perompak dan menindas rakyat

Awanama berkata...

Doa kepada Allah swt semoga Dr Aafia Siddique di beri tabah....masyaAllah!

Awanama berkata...

BILA BACA RASA SIMPATILAH JUGA TAPI DIAKHIR AYAT DAH AGAK DAH SEBENAR NAK MENGENAKAN PADA ***O.

Awanama berkata...

Tiba-tiba dia terasa ayat tu mengenakan ***O? Betul kut!!!

6803man sarawak berkata...

Semoga tuhan sentiasa bersama aafia siddiqui.

Amuraria berkata...

DI MALAYIA APA KURANG NYA DENGAN REJIM SEKUTU APCO? MGA ALLAH S.W.T. MEMBERI PERTOLONGAN PADA DOKTOR AAFIA MENGHADAPI REJIM DAJJAL PEROSAK DIATAS MUKA BUMI INI ,AMIIN !

Awanama berkata...

Dipukul, dipenjarakan tu masih bole terima, wanita2 Ikhwan Muslimin pun teruk diseksa, dipenjara oleh pucuk pemimpin depa sendiri.. Sumaiyah watita pertama syahid diseksa di zmn Rasulaullah saw, Masitah di zaman firaun, & bnyak lagi , sampai hari kiamat selagi dunia ni wujud, selagi masih ade yg nak tegakkan Islam, selagi masih ada watak2 dajjal, mereka dijanjikan tempat tertinggi di syurga

Tapi kisah beliau diROGOL.... binatang betul le mereka2 yg melakukan. Laknat untuk mereka di dunia & akhirat.

Marilah kita menyokong pucuk pemimpin yg lebih utk martabatkan Islam.

Awanama berkata...

Jr Omar Said,
Kenapa bila ada istilah-2 yang negative digunakan ianya selalu di interpretasikan atau diangap ditujukan kepada UMNO??

Awanama berkata...

Alhamdulilah ... dipenjarakan aje. Di Bolehland, beliau mungkin di C4 kan.

1 Malaysia berkata...

Inilah akibatnya apabila orang Islam tak percaya akan atau membelakangi Rukun Iman, Undang-undang Islam dan apa saja yang dikehendaki oleh Islam itu sendiri dengan alasan yang amat daif iaitu kita tak mampu maju jika kita berpaut pada Islam. Apa yang ada pada Islam tu tidak sesuai dengan zaman moden sekarang? AKU dari dahulu menyatakan bahawa bukan Islam tak sesuai dengan zaman moden tetapi puak yang berkata sedemikian tu yang tak sesuai dengan Islam. Adakah pernyataan AKU ini telah mengkafirkan orang Islam kita terutama manusia yang memeluk fahaman UMNO @ rasis @ perkauman, wahai Ulama UMNO? Bagaimana dengan penglibatan ulama muda UMNO dengan pertuduhan PAS ialaj PARTI AJARAN SESAT? Ulama dunia yang menghalalkan segala cara yang dilakukan oleh UMNO.
Begitu juga dengan sistem pendidikan kita, yang dok jadi pegawai-pegawai di atas dah jadi bodoh @ bahlul. Pi tanya guru di bawah, anda akan faham.

Awanama berkata...

pekara pling mudah untuk nk selesaikan...anjurkan perdebatan antara ulama' dlm UMNO dan Ulama' dalam Pas....biar rakyat yg menilai.. sbb apa kt malaysi ni x boleh laksanakan pemerintahan islam yg dinyatakan dlm AL-QURAN......

Danny McCartney berkata...

kesiannya dr. aafia

Awanama berkata...

Bila ada istilah-2 yang negatif digunakan, ianya selalu di interpretasikan atau diangap ditujukan kepada UMNO kerana pemimpin-pemimpin UMNO sering melakukan perkara-perkara yang bertentangan dengan kehendak rakyat. Contohnya, KEBANYAKAN rakyat inginkan pilihanraya yang adil tetapi pemimpin-pemimpin UMNO bersikap sebaliknya.

Awanama berkata...

Pasal UMNO tu diterajui oleh Melayu Islam, kuasa terbesar pimpin negara >54thn, dulu2 gejala2 negatif kurang, dgn rahmat & kasih sayang Allah yg sngat memahami sbb masa tu ulamak2 UMNO tak ramai cerdik pandai, pemimin2nya pung so far ok, la ni semakin ramai ulamak pandai2, semakin teruk pulak, hukum2 Allah masih tak mau laksanakan, bila usul dibawa ke parlimen, mcm2 dalih & alasan.

Jadi klu aku masih sokong juga, aku takut akan dilaknat Allah sbb aku tau, klu aku tak tau Allah akan tanya kenapa tak belajar? Belajar sungguh2 tau, bukan sekerat2.

Anak cucu ko lepas ko mati nanti mengutuk2 ko sbb sokong pemimpin yg tak nak laksanakn hukum/undang2 ALLAH, depa nak keluar belajor, bekarja pun ntah2 kena rembat. Dah tak selamat sbb undang2 manusia juga yg UMNO pakai.. W'zubillah.

Osama berkata...

Inalilahiwainaihilarojiun....
MasyaAllah...
Walau kamu dihina, diseksa, diperkosa & ditorture mental, fzikal,zahir & batin kerna menegakan kebenaran akan isi Al Quran maka Allah lah yg akan memelihara kamu kelak! Tak perlu tanya apa yg kamu akan dapat & apa ganjaranya kelak, harap lah semata2 keredhaan Nya, itu tanda keimanan hamba Nya!

Osama berkata...

Inalilahiwainaihilarojiun....
MasyaAllah...
Walau kamu dihina, diseksa, diperkosa & ditorture mental, fzikal,zahir & batin kerna menegakan kebenaran akan isi Al Quran maka Allah lah yg akan memelihara kamu kelak! Tak perlu tanya apa yg kamu akan dapat & apa ganjaranya kelak, harap lah semata2 keredhaan Nya, itu tanda keimanan hamba Nya!