30 Mei 2012

[PANAS] Pemimpin UMNO Ajak Anak Muda Kembali Menjunjung Kebodohan (Jahiliyah)


Kadang-kadang Puteri naik heran...dengan sikap segelintir rakyat Malaysia yang masih tak "peka" dengan sikap UMNO haprak....

Umpama kerbau yang dicucuk hidung...umpama robot yang disetkan suisnya....ikut telunjuk..tak mengira halal haram...seolah-olah apa yang dibuat oleh pemimpin UMNO busuk...yang haram bertukar halal....

Himpunan Sejuta Belia.....bukan main gah...canang pelusuk alam..nak sajikan pengisian rohani...tapi apa yang terjadi....program maksiat menjadi agenda....anak-anak muda didedahkan dengan budaya barat. yang menyimpang jauh dari ajaran Islam...apakah ini nilai pengisian rohani dimata pemimpin UMNO haprak!

Anak muda rosak di tangan UMNO..anak muda akan hilang pedoman bila bersama UMNO...anak muda akan jauh dari agama bila berkawan dengan UMNO...yang nyata dan perlu lagi bersuluh...pemimpin no 1 UMNO sanggup turun padang bersama-sama menunjukkan taring kehebatan melakukan perkara mungkar...pemimpin-pemimpin UMNO busuk yang lain....tak segan silu..bersama-sama terkinja-kinja dengan anak-anak muda ...kononnya nak tunjuk kebersamaan....

Makcik-makcik...pakcik-pakcik kat kampung..yang selalunya asyik...angguk-angguk...geleng-geleng..iya-iya...saya-saya...kiri kanan ikut saja....bukalah mata luas-luas...kalau macam tu perangai pemimpin yang menerajui Malaysia..jamin ka anak-anak makcik selamat...bukan selamat kat dunia saja...fikir sama selamatkah diakhirat kelak....

Bila anak-anak muda ke perhimpunan bersih.....mereka dibelasah..mereka diseret macam penjenayah...bila anak muda pergi kuliah agama...mereka dicop pelampau..mereka dituduh sesat...bila anak muda bangun membantah kerakusan UMNO..mereka dikatakan tidak kenang budi..terpedaya dengan pembangkang dan sebagainya...tapi bila anak muda dilalaikan dengan program maksiat....didedahkan dengan pergaulan bebas...mendedahkan aurat....minum arak....tak ada pun suara-suara UMNO haprak yang menyalak menyalahkan pemimpin UMNO...seumpama direstu....lagi pun apa nak susah..kalau termengandung..sekolah mengandung sedia menanti pendaftarannya....tak gitu....

Tepuk dada tanya iman...jangan tanya selera....kalau begini rupanya pemimpin kita...fikirkanlah...apa akan terjadi kepada masa depan anak-anak muda kita.....mau tak mau..suka tak suka....PRU 13 ni...buatlah sesuatu...rasanya tak perlulah Puteri sebut...faham dah kut........

Bagi Puteri..tidak akan sesekali redha UMNO haprak menjadi pembimbing anak-anak Puteri.....bak kata orang Baling....tak kelapaa....... -puteri bulan/kedahla




Bukankah GB sudah katakan selalu: Hukum Kebenaran terdedah sendiri. Hishamuddin dan Khairy, mereka mendedahkan sendiri siapa mereka sebenarnya. Di bawah ini, zaman jahiliyah sebenar mereka (Wal Hasil balik asal):



Panas: Video "Disko Hari Belia Negara" Tersebar, Terbukti PM Mahu Jauhkan Anak Muda Dari Agama



Ulasan GB

Di dalam entri sebelum ini GB sudah menyatakan ada sebuah parti politik yang giat mengajak dan menggalakkan para belia termasuk remaja kembali ke zaman kebodohan (jahiliyah).

Kedatangan Islam yang dibawa oleh Nabi Junjungan ialah untuk menghapuskan sistem kehidupan jahiliyah tetapi UMNO tidak segan silu memikul bangkai jahiliyah untuk dihidup semula untuk dijadikan teladan para belianya.

Memang benar apa dikatakan bekas Presiden mereka, Tun Mahathir menyatakan bahawa yang ada dalam UMNO kini hanya yang jahil-jahil (bodoh-bodoh).

Tuhan semakin mendedahkan pekung UMNO yang sebenarnya.

10 ulasan:

Awanama berkata...

aku sokong sangat sangat umno ni bukan ape kerana dia bagi aku rm 500 dapat lah meringankan beban aku sampai aku mati sok lepas ini tak ada susah lagi pergh,nanti lapas pilihanraya nanti harga bara
ng naik aku tak tau,aku tetep undi BN,padan muka aku dan mereka yang sewaktu dengannya,menteri semangat 46 ni ,bayar pampasan pada mereka yang cedera

Osama berkata...

Tahniah utk spesis2 Umat Melayu Naif Otak! anda pasti gembira dgn kos kain kafan anda yg diberi oleh Be End sebanyak 500 hinget tu kan?
100 hinget plak utk upah bacaan talkin anda nanti! Voucer2 200 hingit bole la anda tukarkan pd surah2 yasin sbg hadiah utk mereka yg
rela ziarahi anda
satelah klian terbujur kaku nti!
Semuga kerdip2 neon yg gemerlapan tu kelak akan menerangi kubur kalian dialam barzakh nanti.
Alfatehah.....

Awanama berkata...

tok mufti ngan majlis fatwa takde fatwa ka himpunan ni.dah buta ka atau takda telo....kasi la keluar fatwa kat tibi.....halalan tayyiba pasal anjuran pemerintah kahkahkah

Amuraria berkata...

GEROMBOLAN UMNO-APCO MAU HERET RAKAT MALAYSIA JADI LEMBU PAWAH,APA SAJA KATA MESTI TURUT & ANGGUK,HERET SANA HERET SINI OK SAJA BILA DICUCUK HIDUNG,ADA AKAL TAPI TAK PAKAI,BILA PEMERNTAH IKUT JALAN MAJUSI,NASRANI & YAHUDI TUNGGULAH MASA BALA MENIMPA ! ABU SAJA PENYELAMAT MALAYSIA ! PARTI ISLAM SAJA JAMIN DUNIA AKHIRAT,ALLAHU AKBAR !

Awanama berkata...

Tok Peti Perak Semua Orang Kampung dah tau Feelnya Ulamak duitan,leluhurnya ada amalan pawanstar macam kat vegas tu,boleh pinjam duit,depa orang kaya dudlu,tanah berlalak,kebun nyior jauh mata memandang,projek taman murni pun ada konteroversi dengan tanah orang lain,siap upah tukang ukur untuk memenangkannya.Tak caya cuba tanya suku sakatnya.Tapi dia tak ikut leluhurnya pasang bini dua tiga.Harta tok nenek depa pakat panggu belaka tapi saka tok nenek tak mau bela tu yang jadi lagu tu dulu nak jadi doktor oleh kerana nak tutup malu beramal dengan perkara syirik maka diminta jadi ulamak tapi ulamak tak dak barakah cakap merapu macam lebai malang aje.Dah 3 kali P/Raya nama disebut nak bertanding diParlimen Pt.Buntar aleh-aleh orang lain yang sambar.Nie tengah dok bodek dan kipas le nie.Wahai media hampa pi tanya jammaah masjid hijau,yang dulu penuh barakah la nie sunyi dan sepi kerana pinpinan mesti disahkan oleh......Imam la nie songlap duit koperasi...

Awanama berkata...

korang jangan kutuk UMNO..parti aku..parti bapak aku .. bapak aku pesan inilah parti yg memerdekakan Tanah melayu..parti yg memertabatkan bangsa melayu..66 thn lamanya UMNO berjuang untuk org melayu..adakah lagi perjuang-perjuang UMNO jati sekarang ni..yg betul2 memperjuangkan nasib bangsa? Melayu hanya gah dalam arena politik aje.. dlm ekonomi hancur...sapa yang menentukan naik turunnya harga barang..org melayu ke? org UMNO ke? 66 thn org melayu makin teruk.. bukan salah UMNO..tapi perjuang-perjuang UMNO zaman ni..yg berjuang untuk tembolok sendiri saja

1 Malaysia berkata...

Santapan Rohani ??????
Ini santapan rohani cara "Melayu".
Santapan rohani cara "ROHANI".
Santapan rohani ala SETAN.
Santapan rohani ala LEMBU.
Santapan rohani ala ..... ha ... penat nak sebut.
Tengok Muka Tok Jib dan Tok Ahmed .... keluaq ayaq lioq lihat badan amoi yang dok goyang pengkok @ pantat depa tu. Cuba hangpa fokus betul2.

nasa berkata...

Sanbutan dibuat untuk belia Malaysia tetapi UMNO yang jadi terajunya sebagai penganjur. Tak berbincang ke ngan parti komponen bgmana nak hidangkan acara kerohanian kpd belia..dan berakhir dgn K-Pop dan tarian liar. Saya yakin jika ambil pendapat parti komponen,acara yang akan dijalankan akan lebih bermenafaat.

Awanama berkata...

Patut angkut pakcik makcik umno skli pegi tgk k-pop. Bru lar umphhhh

Awanama berkata...

Teruk sungguh perangai puak UMNO.