8 Jun 2011

Pulihkan Dara Untuk Elak Zina, Tapi...

Depe mahu hindar zina

JAKARTA: Penyanyi dangdut yang juga pelakon, Dewi Persik semalam berkata, dia bertindak melakukan pembedahan selaput dara di Mesir kerana mahu menghindari zina.

Niat saya, walaupun janda, saya mahu melindungi diri saya daripada zina. ‘Apabila mengenangkan perbelanjaan yang besar dan sakit luar biasa ketika menjalani pembedahan itu, saya pasti tidak akan melepaskan keperawanan baru saya kepada lelaki sebarangan, kecuali pada suami saya akan datang,” katanya.

Dewi Persik yang lebih dikenali dengan panggilan Depe dan nama sebenarnya Dewi Murya Agong juga memberitahu wartawan, pembedahan yang menelan belanja Rp1 bilion (RM354,000) itu dibiayai oleh pemilik syarikat penerbitan filem K2K. Depe berlakon dalam filem Pacar Hantu Perawan yang diterbitkan syarikat berkenaan.

Menurutnya, penerbit, KK Dheraj sanggup membayarnya wang berkenaan jika dia menjalani pembedahan itu. “Satu bilion bukan angka kecil,” katanya.

Dalam filem terbaru itu, Depe memegang watak Mondy, wanita yang tidak percaya kepada perkara mistik tetapi akhirnya sering diganggu makhluk halus.

Depe, dalam satu wawancara lain berkata, dia mendapatkan nasihat beberapa rakan sebelum menjalani pembedahan selaput dara itu.

Antara mereka ialah bintang porno warga Norway yang turut berlakon dalam Pacar Hantu Perawan dan Misa Campo, model seksi yang sering muncul dalam forum Internet untuk golongan dewasa. - Agensi

Ulasan GB

Jika benar berniat begitu, memang bagis. Namun persoalan kini, bukankah ada pilihan lain iaitu keluar dari dunia hiburan dan mencari rezeki halal tanpa perlu bercampur dengan bukan muhrim?

Bukankah bumi Tuhan ini luas dan punca rezeki dari Allah itu banyak dan tanpa hisab? Mengapa membataskan diri mencari rezeki hanya di bidang yang penuh sarat dengan noda dan dosa apatahlagi dangdut genrenya?

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BODOH BIN BANGANG.

Tanpa Nama berkata...

Macam2..

Makan jamu kacip fatimah + manjakani, murah aje, lepas tu jgn main filem lagi dong, dedah2 gitu..
Masuk pasentren dalami, fahami & amalkan Islam, jiwamu akan tenang.