12 Mei 2011

Salih Yaakob Lengkapkan Kuota Poligami - Bakal Sunting Emi, 24

Kuala Lumpur: “Abang comel, saya paling suka hidung dia yang mancung kerana itu juga antara kriteria lelaki idaman saya,” kata bakal isteri keempat pelakon, pengacara dan penyampai radio Sinar FM, Salih Yaacob yang hanya mahu dikenali sebagai Emi, 24.

Gadis manis dari Johor itu bakal disunting Salih, 50, sebagai suri hidupnya, sekali gus melengkapkan kuota poligami Salih yang sudah diamalkannya sejak puluhan tahun lalu.

Majlis perkahwinan pasangan berkenaan dijangka berlangsung selepas Aidilfitri ini berikutan kesibukan Salih mengurus kerjayanya ketika ini selain mahu menyelesaikan beberapa urusan mahkamah berkaitan urusan kebenaran berpoligami.

Emi berkata, walaupun hidung Salih menjadi antara tarikan padanya, namun dia tidak menetapkan kelebihan fizikal sebagai teras utama memilih suami, sebaliknya keikhlasan dan sifat dalaman seseorang lelaki yang sentiasa diberi keutamaan dalam melayari bahtera rumah tangga.

“Rupa paras perkara kedua bagi saya, lebih penting sifat dalaman yang ada pada diri bakal suami dan saya nampak ciri-ciri itu ada pada abang, malah dia banyak mengajar dan membentuk saya menjadi insan baik dalam mendepani perjalanan hidup. -hm

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bertuah la kome

Tanpa Nama berkata...

Syabas Leh. Harap jangan dalam bab kahwin je ikut sunnah Nabi, bab yang lain pun ikut sunah juga ye. Hanya usik saja.

Tanpa Nama berkata...

Ayat mesti power....bukan hanya fizikal yg power...

Tanpa Nama berkata...

1st wife rumah n bmx x5
2nd wife rumah n n vellfire
3rd wife rumah n bmw x5
4th wife taktau la pulak neh
saleh sdn guna naza ria n fairlady
ni kalau tak silap aku la heh

Tanpa Nama berkata...

Tau Saleh ni kawin 3 lama dah, salah sorang isteri dia bekas penyanyi nasyid klu x salah. Dia ni nampak happy & ceria aje.

Nak tau, saleh ni apa bisnes dia? Mesti loaded sbb klu kurang mampu biasanya mcm2 cita keluar kat surat kabar.. tapi dia ok aje. Bole jadi contoh suami mithali dlm bab poligami.

qaz berkata...

saleh yakob bnyk kete dia ada mercedis s320 mau x nya gaji kat sinarfm 20k+++ belun masuk gaji program dia lagi huhuhu klu x silap aku gaji dia lebih dr 40k.. dan yg best bini baru ni dah dpt bmw dah...

Tanpa Nama berkata...

Semoga berbahagia ke Surga!!! Jangan selepas meninggal anak bini berebut haartaa yg ditinggalkan mcm tan Sri Naza???