16 Feb 2011

Tentera Dicekup Dengan Adik "Terangkat" Di Damansara Damai

Cemar hari mulia

PETALING JAYA – Seorang anggota tentera berusia 39 tahun dan pasangannya wanita berusia 24 tahun antara ditahan dalam operasi cegah maksiat Masjid Al-Muhtadeen Damansara Damai awal pagi semalam.

Ketika serbuan wanita itu yang tidak mempunyai seurat benang melarikan diri ke dalam tandas.

Ketika disoal siasat anggota tentera itu mengakui sudah berkahwin dan mempunyai tiga orang anak memberi alasan mahu berehat bersama adik angkatnya yang merupakan penuntut institusi pengajian tinggi.

Imam Masjid Al - Muhtadeen Mohd Fadhil Mohd Nor berkata pasangan itu menyewa bilik hotel dengan harga RM 70 semalam.

“Melalui pemantauan yang telah dibuat di kawasan itu, pasangan terbabit mengambil kesempatan menyewa hotel kerana keadaannya yang agak tersembunyi,”katanya.

Di lokasi sama sepasang kekasih masing-masing berusia 24 tahun diberkas ketika cuba melarikan diri.

”Kedua-duanya mengaku menyewa bilik pada kadar harga RM 25. satu jam dan sudah pun membayar RM 60. semata-mata membuat hubungan seks,”katanya.

Dalam operasi di Apartment Saujana Damansara , dua orang warga Indonesia berusia 28 dan 24 tahun yang sedang leka bercumbu.

Kedua-dua pasangan itu terperanjat dan cuba melarikan diri namun berjaya ditangkap semula.

Sementara itu di Apartment Idaman, dua pelajar sekolah berusia 16 dan 14 tahun ditangkap biro keselamatan ketika duduk berdua-duaan di tempat gelap antara blok.

Ketika disoal remaja lelaki berusia 16 tahun itu mahu memberikan hadiah kepada kekasihnya sempena hari Valentine tanpa mereka ketahui tindakan mereka turut mencemar kan hari Maulidur Rasul..

“Rata-rata ditahan dalam adalah ’orang luar’ dan mereka menjadikan Damansara Damai kerana kawasan ini ada hotel bajet yang memudahkan mereka buat maksiat,”katanya.

Tiada ulasan: