12 Jan 2015

[VIDEO] GEMPAR: Gadis-gadis Melayu/Islam Dipeluk Artis Lelaki K-Pop


Sungguh mengejutkan. Konsert K-Pop yang bertajuk "Let’s Fly! with B1A4 & Acer" yang diadakan di Kulala Lumpur malam tadi telah menyaksikan beberapa insiden dimana gadis-gadis Melayu yang rata-ratanya bertudung telah naik ke pentas dan dicabul oleh anggota-angota K-Pop.

Anehnya, gadis-gadis Melayu tersebut seperti membiar dan merelakan diri mereka dicabul dan dipeluk setra diperlakukan dengan perbuatan tidak senonoh tersebut di depan khalayak ramai. Bukan seorang tetapi jika ditonton di dalam video berkenaan terdapat beberapa gadis Melayu bertudung melakukan perbuatan sumbang tersebut.

Apakah ini kesan peng'koreaan' oleh kerajaan UMNO BN dan media-media yang begitu menonjolkan artis K-Pop di Malaysia?

Apa kata Majlis Agama islam? Dan apa pula kata ngo-ngo yang selama ini amat lantang dalam isu pegang babi dan isu kalimah Allah seperti PEKIDA dan ISMA? Anda suka?





33 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalau sekadar bertudung sahaja tidak melambangkan akhlak Islam yang sebenar, mungkin terikut dngn fesyen pemakaian tudung dan bukan menjalankan perentah Allah swt.
Segeralah bertaubat, smga Allah ampunkan dosa maksiat yang kamu lakukan itu.

Tanpa Nama berkata...

Kalau kes peluk anjing heboh satu Malaysia..kes k pop ni nak tengok tahap mana heboh , komen dan tindakan yg diambil

Tanpa Nama berkata...

astaghfirullah... mcm ni ke.. kalau pegang anjing, sampai pak2 mufti bagi komen kondem... ni apa pulak nak kata??? aku lagi rela pegang anjing dari jadi mcm nii..

Tanpa Nama berkata...

Diri sendiri yang ingin di cabul!

Tanpa Nama berkata...

Peluk anjing x haram pun tapi heboh x ketahuan punca. Pelik kan

Tanpa Nama berkata...

Tak matang, kurang ilmu agama, mungkin mereka ingat anggota KPOP tu macam perempuan, ape2 pon, ini merupakan ujian2 bagi KERAjaan esp badan2 agama spr JAKIM, MUFTI2 dan NGO2 ISLAM, Juga TV2 yang lebih banyak tayang pekara2 tu hingga remaja2 tu konfius.

Mak bapak lebih2 lagi mainkan peranan.
Banyak lagi remaja2 di luar sana yang sanggup keluar duit beli tiket mahal tengok KPOP ke, persembahan artis yang sia2.

Semuga mereka insaf.

muasz berkata...

mereka yang rela diri dicabul. gadis2 tu yg perlu ditangkap

Anti Fitnah berkata...

Peluk antara manusia ... seronok kan. Mana mungkin nak heboh sebab depa juga sedemikian.
Peluk anjing ... x seronok sebab depa x buat.
Lebih baik peluk BABI daripada peluk antara lelaki/wanita bukan muhrim. TAPI bagi Melayu terutama UMNO dan PERKASA dan yang sewaktu dengannya, peluk BABI jijik. Peluk antara bukan MUHRIM, ok ma. Inilah ajaran SESAT yang dibawa oleh HARAMJADAH. Dulu bini depa dipeluk oleh DATO Hero Hidustan yang akidahnya "...." (kahwin dengan hindu). Melayu di Malaysia ni agama kacukankah? Islam + Hindu?????? HARAMJADAH. HARAMJADAH. HARAMJADAH.

Alan sleh berkata...

Itulah tanda tanda kemunculan Dajjal, walaupun u,at Islam tahu akan munculnya dajjal tapi tetap akan mengikutinya. Islam dah macam buih dilautan banyak tapi tak berkualiti, maka masing masing kena bersiap kerana ujiannya sangat perit. nauzubillah

Tanpa Nama berkata...

AKU SETUJU WANITA YANG TERLIBAT ' DITANGKAP ' DAN DISIASAT KENAPA BOLEH JADI BEGITU ?.

PAKAIAN BERTUDUNG TETAPI MELAKUKAN AKHLAK TERBURUK AKAN MEMBERI TANGGAPAN MASYARAKAT RAMAI WANITA BERTUDUNG ( YANG BENAR2 MENGIKUT PERINTAH AGAMA ) ADALAH SAMA JER....

KITA LIHAT SIAPA YANG DULU AMBIL TINDAKAN PERBUATAN TAK BERMORAL INI !. KALAU PEGANG ANJING SEMUA HEBOH !. WANITA ISLAM BERPELUK CIUM DI KHALAYAK RAMAI, SENYAP ?..

Tanpa Nama berkata...

Ingat la sebelum bala lain yg dtg .astaghfirulah.kepada semua pemimpin

Tanpa Nama berkata...

Mana Fathul Bari tak nak komen ke.

Sutinah berkata...

Saya amat berharap agar Pak Berahim Pusaka Bangsa tak akan duduk diam dalam isu ini. Begitu juga dengan insan yang dinobatkan sebagai Wira Pusaka Bangsa, sesuai dengan darah wira yang mengalir dalam tubuh. Buktikan Keperkasaan dan Kewiraan anda. Saya tunggu, kalau menyepi dalam tempoh 3 hari bermakna anda berdua bolehlah kerat atau potong ehem ehem dan bagi makan anjing jer !

Tanpa Nama berkata...

Anon Jan 11 3 17 PM
Setuju dan tak setuju

Hujah ini lah selalu digunakan oleh mereka yang tidak bertudung sedangkan kerana bertudung lah perbuatan mereka ini di tegur kerana bertentangan dengan akhlak Islam Kesilapan mereka kerana terikut ikut dengan keseronokkan jerit pekik suasana di sana dan mereka lupa mereka sedang mencerminkan akhlak Islam Perkara ini tidak di ambil peduli sangat kalau gadis gadis tersebut tidak bertudung

Satu cadangan saya di sini ia lah pihak berwajib meletakkan papan tanda Pegawai Agama Islam berada di sini

Adjie berkata...

itu Melayu...belum tentu Islam

Tanpa Nama berkata...

Nauzubillah, bagaikan terbakar hatiku bila menonton video ni. Kerana kegilaan terhadap artis K-Pop, mereka sanggup nerelakan diri dicabul oleh artis ini. Di manakah harga diri muslimah ketika ini?

Tanpa Nama berkata...

Peluk K-Pop dan di cium tak dihebuhkan sebab tak perlu di samak dengan air tanah

Sentuh anjing solat pun boleh jadi tak sah

ini bukan minat K pop tapi minat sangat pada artis Tu sebab AF Aman dapat nombor dua sedangkan pengadil terang terang kata nyanyi bukan bidang awak

Tu sebab bila kempen UMNO mesti heret artis Mesti ada konsert

Tanpa Nama berkata...

Beberapa thn dulu, MAMA 1Msia telah beri contoh, berpeluk dgn seleberiti terkenal (lupa pulak aku sapa), jadi ape nak heran, kalau dicontohi oleh anak2 1Msia pulak.

Tengok le nanti, yang lain2 bakal menyusul, sebab contoh2 telah dibuat terang2an oleh pemimpin2 1Msia.

Sabtu Awab berkata...

Mereks bukan berakhlak Islam. Memalukan mak bapak mereka.

rakyat susah berkata...

Inilah jadinya klau selalu disajikan dgn hiburan..hati jdi gelap.iman jadi kurng..dunia2..

Tanpa Nama berkata...

Haramjadah betul memalukan umat islam je.....

Tanpa Nama berkata...

Haramjadah betul buat malu umat islam.....ckp baik xguna satu malaysia dh tengok

Faqirulkhoir berkata...

Maha suci Allah, Perilaku yg tidak sopan ini adalah salah dan penghinaan mutlaq ke atas Islam dan dilakukan dikhalayak ramai. Lantaran itu pihak yg berwenang perlu bertindak dgn segera.

Tanpa Nama berkata...

Mana Perkasa dan Hassan Jati????????????????????????

Tanpa Nama berkata...

Astaghfirullahaladzim..Aib,memang Aib !
tp,ape kaitan dengan peluk anjing ?and peluk anjing x haram ?cer rujuk balik ahli agama..lepas tu,confident je nak tuduh jatuh kafir.igt saudara saudari,kita komen org boleh.jgn overboard.bab mengomen laju.ape salahnya,amek iktibar.x yah nak maki2.nak komen pun,yg befaedah sikit.jgn takat nak lepas geram.sekian~

Tanpa Nama berkata...

Mudah mudahan satu hari nanti artis k pop tu masuk Islam

Pernah pergi makan ada konsert k pop pd hari itu Nampak gadis gadis melayu bertudung excited dan melolong lolong bila artis k pop naik pentas Lain kali kita ambil gambar dan down load kan

yang jealous tak nak pulak artis k pop perempuan cium yg lelaki Sebab ramai artis perempuan korea memiliki sifat malu malu

Tanpa Nama berkata...

Lembu2 UMNO mcm PERKIDA dan PERKASA tak nak berhimpun ke? kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

Inilah jadinya kalau pemerintah hanya utamakan pembangunan metrialistik tetapi pembangunan sosial mcm org zaman batu tiada pegangan agama.

HEBATNYA TAMADUN ZAMAN DAHULU KERANA HEBATNYA PEMBANGUNAN SOSIAL MASYARAKAT. ITULAH SEBAB TAMADUN ISLAM TURKI UTHMANIYAH BOLEH BERTAHAN SELAMA 1000 TAHUN. HANCUR SEBUAH TAMADUN KERANA HANCURNYA SOSIAL MASYARAKAT. INILAH YG TERJADI DI TAMADUN CHINA APABILA PENJAJAH BRITISH LAKNATULLAH SENGAJA MEMPERKENALKAN CANDU SEHINGGA SHANGHAI DAN HONG KONG JATUH KE TANGAN BRITISH. SO LU NAK SEJARAH YG BERLAKU PADA ZAMAN TAMADUN CHINA BERLAKU SEMULA DI NEGARA MALAYSIA?

Tanpa Nama berkata...

Knp la libatkan political issues sni? Xda faedahnya parti2 politik yg korang sebut2 tu suruh budak pompuan cetek pemikiran ni utk peluk2 mamat2 korea tu. Bila da jadi camni, smua nak tuding jari salahkan org tu, org ni.. Sya x memihak mna2 pihak, walaupun sya malu melihat budak pompuan sanggup lakukan PDA tnpa segan silu, sya mnta la korg buka mata luas2.. Yg salah tetap salah, beri tunjuk ajar, nasihat ikut keperluan... Nak memaki, nak tuding jari kat parti politik buat apa?? Tu, budak2 pompuan tu yg patut kita betulkan... Yg mamat2 korea tu, da mmg mcm tu budaya mereka.. Kita xpyh la nak join sokong budaya skinship, PDA ni smua... Klau minat skali pun, agama yg ptut d utamakan.. Tolong jangan politik-kan prkara mcm ni...

Tanpa Nama berkata...

setiap perbuatan ada balasan
setiap kejadian ada hikmah

yang dulu tu sape yang guna k pop GabgNam Style berkempen?? Kita tenguk mata kasar macam biasa tak ada apa

Kalau tak melibatkan pemerintah tak apa Tapi melibatkan pemerintah Insiden memeluk k pop ini memang tak ada kena mengena dengan pemerintah tapi ini lah balasan kemungkaran yang pemerintah swndiri buat dengan menganjurkan GangNam Style

Sebab guna duit rakyat ! sebab berbohong kata duit sponsor !

White Buku berkata...

apasal pelakon MR AROGANT tak masuk penjara?

dalam crita tu kan dia dipeluk.. kan kan?

adakah sbb dia bertudung fake?

cuma org pki tdung je ke yg kna penjara sbb tingkah laku tak senonoh?

manusia mana laa agaknya dok sebok2 ajak korean tu dtg Malaysia?? Takde kije sungguhlaaa... muak dgn kpop...

mercun pop-pop pon ak baru pernah bli skali je seumur hidup ni... apalah...


apa2 pon. whatever..

White Buku berkata...

pelakon MR RROGANT relax je tak masok penjara?

mngapa??

ke sbb plakon tu (ZZ) pakai tudung fake je... so dia tak dipenjara

Tanpa Nama berkata...

Bismillahirrahmanirrahim .. ni nak ulas sedikit tentang isu yang terhangat sekarang . memang tak dinafikan semua masyarakat sangat terkejut dan concerned dengan apa yang berlaku . Tapi perlu diingatkan ,kerana apa yang berlaku adalah dengan izin Allah . dan mereka diberi pilihan lalu diorang membuat pilihan . memang betul pilihan meraka salah dan melanggar hukum Islam . tapi kita tak boleh salah kan mereka 100% dan cemuh mereka seolah-olah diorang tak diberi peluang untuk hidup pada masa akan datang . Ingat balik kerana apa yang Allah takdirkan semua baik-baik dan ada hikmah nya . mungkin kejadian ni sebagai pengajaran untuk remaja yang lain . atau mungkin perkara ni jugak akan mengubah nasib gadis di ats untuk jadi lebih baik . siapa tau rancangan Allah .. sebagai kesimpulannya . kita sebagai umat Islam kena lah hidup saling bantu membantu . doakan mereka yang terbaik agar terus diberi hidayah , bukan dicemuh dan dicaci .itu lebih baik..wallahualam