24 Apr 2013

Ku Nan Terajang Salah Seorang Penyokongnya!!!


Ingatkan Khabar angin jer pasal Ku Nan pukul penyokong dia.. Rupanya betul la.... iskh3...Kaki Pukul rupanya sekutu Tokei Judi ni...

Wartawan TV3 n Utusan semua amik cuti..jadi mereka terlepas pandang berita ni..-Jahar

LAPORAN POLIS

Nama: KAMARUZZAMAN BIN KAMARUDDIN

KP : 620901016147

PENGADU MENYATAKAN: PADA 05 APRIL 2013 JAM LEBIH KURAN 11:30 PAGI, SAYA TELAH PERGI KEPEJABAT AHLI PARLIMEN PUTRAJAYA YANG TELETAK DI PRECINT 15, PUTRAJAYA, UNTUK BERJUMPA DENGAN AHLI PARLIMEN DATO SERI TENGKU ADNAN TENGKU MANSOR, BAGI MELUAHKAN MASAALAH YANG SAYA HADAPI. BILA SAYA DIPANGGIL MASUK OLEH YB DATO SERI TENGKU, BILA SAYA MASUK, SAYA TERUS DITAMPAR MUKA SAYA, SEBANYAK 5 KALI, DAN MENYEPAK BELAKANG BADAN SAYA.

SAYA TIDAK TAHU MENGAPA YB DATO SERI TENGKU MENGAMBIL TINDAKAN DEMIKIAN TERHADAP SAYA, SAYA TELAH MENGALAMI KESAKITAN DIMUKA DAN DIBAHAGIAN BELAKANG BADAN SAYA, TETAPI TIADA SEBARANG KECEDERAAN ATAUPUN LUKA YANG SAYA ALAMI.

TUJUAN SAYA MEMBUAT LAPORAN POLIS INI ADALAH UNTUK MELINDUNGI DIRI SAYA, TAKUT JIKA ADA APA APA KEJADIAN BERLAKU PADA DIRI SAYA DIKEMUDIAN HARI. LAPORAN POLIS INI DIBUAT DENGAN KERELAAN SAYA SENDIRI TANPA DIPAKSA OLEH MANA MANA INDIVIDU.


14 ulasan:

WarFitnah berkata...

Syaitan yg dikenali sudah mengamuk, akhirnya dia dah memunculkan diri dan inilah sebenarnya anak cucu cicit DAJJAL.....ABU

Tanpa Nama berkata...

SABAR YER SAUDARA.GENAP SEBULAN SELEPAS PERISTIWA SAUDARA KENA PENANGAN DIA TU, DIA PLAK KENA PENANGAN BERAMAI-RAMAI NANTI.YB HUSAM...

BaDiN berkata...

Kepimpinan Melalui Teladan dan Bapak kencing Berdiri ,Anak Kencing Berlari.
Peumpamaan yg amat sesuai bagi puak puak celaka ni.
sib baik tak di c4 kan .

Tanpa Nama berkata...

Itulah standard MACAI DISEPAK DAN DITERAJANG..PADAN MUKA LU DULU KINI DAN SELAMANYA...NANTI DAPAT BRIM BROM BRUMM KEBAH LA SAKIT LU TU MACAI HOI...

Tanpa Nama berkata...

Bila darah daging itu di isi dengan kotoran kotoran haram , hanya tubuh badan jasad yang kotor saja akan timbul di mukabumi ini.

Ketahuilah....

Manjalara (Azman Jalaludin) berkata...

saman dia..... biar mahkamah denda dia melebehi RM 2000 supay ahilang kelayakan dia menjadi wakil rakyat

Tanpa Nama berkata...

Boleh dibuat modal ceramah PR untuk hentam BN.

Unknown berkata...

Bekas MB mike tyson kata...Roh xde.....muka2 yg mcamni la agak nye ye...khkhkh

Tanpa Nama berkata...

Janganlah pedulikan wartawan TV3 tu.Biasalah kuli kena terajang dengan taukeh.

Tanpa Nama berkata...

tua2 nak mampus pun asyek menunjukkan samseng lagi ku nan..liang kubur dah kami gali lama dah...cuma nak kambus kamu pada 6hb nanti..

Tanpa Nama berkata...

muka pun mcm syaitan dan iblis. nak kena lempar selipar jepun.

Tanpa Nama berkata...

Dia blh buat mcm tu sebab dia ada tangkal kebal tak blh diakwa hahaha. BN The End

Tanpa Nama berkata...

Padan muka balaci-balaci UMNO tu.Dapat upah 20-30 ringgit boleh kena terajang pulak jadi "punching bag" kepada pemimpin yang naik berang.Itu pun tak sadar diri.

Tanpa Nama berkata...

Tanda buang tebiat la tu
Salam selamat tinggal versi juak KERIS KONTOT team bATU nESAN cap KATI Salam jenis ini adalah yang paling merbahaya di dunia, silap aribulan putus keturunan.
Dia dah nampak signal rakyat nak berubah haluan beralih angin, tu yang gelabah sangat, pantang melintas semua MUSOH.
Kelakuan yang menjadi petanda SAD ENDING. Kesian KU NAN, macam KEMPUNAN je...