16 Mac 2013

[GAMBAR & VIDEO] Program Najib Di Kelantan Diserang Ribut


HHebatnya Kuasa ALLAH... Mereka Serang Program PR Dengan Baling Batu, Baling Telur, Pukul Orang Dan Buat Huru Hara. Berkat Doa Penyokong Pakatan Rakyat, Di Program Mereka Dihantarkan Ribut & Taufan... Sesungguhnya Kuasa Manusia Tidak Bisa Melampaui Kuasa Allah... Hari Ini Allah Tunjukkan Pada Kita Semua... Allahu Akbar!!!

Ini kali ke3 rasanya program Najib di hadiri ribut sama dengan Najib. -erapasca

p/s Ribut melanda sebaik saja Najib membuat tuduhan kononnya ada 7 Dosa Besar Pembangkang Terhadap Rakyat & Umat Islam. Rupa-rupanya langit persis tidak bersetuju dengan kenyataan Najib itu lalu turunlah ribut menghentam program Najib berkenaan. Kisah ribut yang meghentam program Najib itu tidak disiarkan oleh BERNAMA dan media massa pencacai.









Laporan sebelum ini
klik untuk baca

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tidak ada yg kebetulan dlm setiap kejadian melainkan satu tanda ttg kebesaran Allah. x takut ker tabur fitnah sana sini. berfikirlah...

Tanpa Nama berkata...

Inilah balasan Allah untuk kerajaan yang mengkhianati agama, bangsa & negara dengan begitu durjana sekali seperti Firaun. Nampaknya juga doa keramat "KO BN" semakin termakbul. ALLAHU AKBAR!!!

Tanpa Nama berkata...

aku ada dsitu.mmg cepat bala Allah trun, siap najib brucap trus ribut dlm 5 mnit je..ada bbrpa org yg cedera..

muzium padi gunung kheyang berkata...

geng umno be end laknattullah mana ada takut dengan ALLAH TAALA.

tak kira,pencacai, penyokong,pengundi,ularmak serta pemimpin mereka tak kira masa dan tempat, semua tindakan mereka mencabar ALLAH AZZA WAJALLA.

mereka lupa bumi yang mereka pijak adalah milik ALLAH jua.

tapi tak mengapa, hukum kebenaran tetap akan berjalan walau mereka berada dimanapun....

Tanpa Nama berkata...

Ini adalah amaran Tuhan kepada Najib. Dan adalah tanda-tanda bahawa BN akan tumbang dalam GE-13.

Tanpa Nama berkata...

pemimpin umno memang jauh dengan Allah, sbb itu mereka tidak merasa takut melakukan apa saja. ambillah iktibar bahawa Tuhan yang memusnahkan tentera ababil, membinasakan firaun, membinasa kaum Nabi Lut, kaum Aad dan membinasakan musuh-musuh Allah di zaman lampau adalah Tuhan yang sama iaitu Allah Azzawajalla. jangan kamu sewenangnya berlaku zholim, kerana Allah adalah pembela orang-orang yang dizholimi.

hang nadim berkata...

InsyaAllah, sehari sebelum mengundi nanti, kita laksanakan solat hajat supaya golongan yg baik akan menang diPRU 13...Lepas dpt keputusan PRU nanti, kita sujud kesyukuran bila PR akan memerintah diPutrajaya..kemudiannya kita sebagai rakyat akan memantaukan perangai kerajaan yg baru nanti..kuasa rakyat kita gunakan dgn kebijaksanaan.

Tanpa Nama berkata...

Alhamdullillah........

Tanpa Nama berkata...

Ini bukan pertama kali acara Najib dimusnahkan oleh ribut.Kalau tak salah sudah 3-4 kali.Seolah-olah ribut sentiasa menjejak Najib kemana sahaja dia pergi.Ini pun orang UMNO tak faham atau tak mau faham.Betullah apa yang disebut dalam AlQuran - Ada mata tapi buta,ada telinga tapi pekak dan ada hati tapi dah mati.

Tanpa Nama berkata...

Oh! Bala subramaniam, mengapa Bala yg kau tinggalkan. Walaupun jasad aku pergi!, tetapi Bala tetap aku tinggalkan!. Mampuih la jib oiii.

Tanpa Nama berkata...

ya allah tumbangkan UMNO dan BN yang menzalimi rakyat