24 Jun 2012

Haire Dikutuk Pencacai UMNO Kerana Sertai PAS, Apa Jawapan Haire?

Sebaik saja dramatis/pelakon Haire Othman menyatakan pendirian menyertai PAS, maka ramailah yang memuji dan gembira dengan perkembangan tersebut. Tetapi tidak kurang juga yang memandang jengkel dengan kata-kata sinis terutama dari para pencacai UMNO yang "keciwa" dengan tindakan haire itu.

Apa jawapan Haire? Mari kita baca sama-sama dan semuga Allah memperkuatkan pendirian dan iman dramatis ini disamping ditambahkan rahmat dan hidayah kepada beliau.







5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Amin, ya rabbul alamin... semuga Allah memperkuatkan pendirian dan iman dramatis ini disamping ditambahkan rahmat dan hidayah kepada beliau.

alhamdulillah, dia jelas tentang apa apa itu dunia, apa itu rezeki, mudah2an Allah memelihara dia drp hasad dengki org jahat dan segala ugutan setelah dia memilih bersama-sama jemaah islam.

Tanpa Nama berkata...

Satu jawapan yang sangat baik dan menyakinkan. Semoga ramai kawan-kawan Encik Hairi akan turut sama "change"

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah...... Tuhan yg menentukn segalanya.

Tanpa Nama berkata...

org macam adiisa tu memang dah ada sejak di zaman Nabi lagi, mewarisi kebodohan orang musyrikin

Tanpa Nama berkata...

Jangan takut dan jangan gentar. Bukannya pencacai-pencacai UMNO yang akan membantu kita di Akhirat kelak. Semua manusia akan menemui ajal. Cuma cara kematian saja yang berbeza. Berani mati... mati. Takut mati pun mati. Cuma kita ingin bertanya kepada mereka, bentuk kematian yang manakah yang mereka pilih? Mati dalam usaha untuk menegakkan kalimah Allah di mukabumi atau sebaliknya? Fikirkanlah.