30 Apr 2012

[HOT] Pekung Polis Terdedah Lagi, Zaharin Minta Menteri KDN & KPN Letak Jawatan


Satu ketika dia peserta demo belasah polis trafik,
ketika lain dia anggota polis menangkap peserta BERSIH

Sedikit demi sedikit bukti penyamaran polis terdedah. Sesiapa yang mengenali polis ini, sila dedahkan namanya, akaun facebooknya (jika ada) dan berkhidmat di IPD mana.

Dan yang paling penting, bantuan diperlukan untuk mendedahkan gambar lelaki tidak siuman yang menaiki bumbung kereta polis dan menghentaknya. Jika Datuk Zaharin dari UMNO Bandar Tun Razak maklumkan hampir 2 ribu polis yang menyamar menjadi peserta Bersih untuk menimbulkan huru hara dan provokasi, maka tidak pelik kalau lelaki tidak siuman yang menaiki kereta polis dan menghentaknya juga seorang polis!



Ulasan GB

Kita akan terus berdoa kepada Allah swt agar kebenaran itu dibongkar dan didedahkan. Allah memperkenankan doa orang yang dizalimi dan difitnah. Petikan doa yang selalu GB siarkan:

Marilah kita sama-sama berdoa agar kebenaran dan keadilan itu didedahkan.

اللهم ارنا الحق حقا وارزقنا اتباعه وارنا الباطل باطلا وارزقنا اجتنابه

Allahumma arinal haqqa, haqqa, warzuqnattiba’ah,
wa arinal bathila bathila, warzuqnajtinabah


Ya Allah, tunjukkanlah yang kebenaran itu sebagai kebenaran, dan kurniakanlah kami kekuatan untuk mengikutinya (memperjuangkannya), dan tunjukkanlah yangg batil itu sebagai batil dan kurniakanlah kami kekuatan untuk menjauhinya (menghapuskannya).


Tulis Datuk Zaharin Mohd Yasin, Setiausaha Umno Bahagian Bandar Tun Razak (Sang Kelembai) dalam facebooknya:

Polis dah lebih cerdik dari dulu.. Dia bagikan anggotanya dua pasukan, satu pakai uniform polis, satu pasukan lagi pakai baju bersih tergelak saya jumpa seorang kawan yang masih polis, pegawai lagi dari Pahang, pakai baju kuning dan terpekik ayat reformasi. Saya tak tegur dia pun. Tapi bila tengok kat lengan dia ada getah warna kuning.. Dan saya jumpa banyak yang pakai getah yang sama.. Saya rasa terjaminlah dalam kumpulan pencacai yang tidak tahu apa benda ini..


Kini, orang UMNO sendiri mendedahkan pihak polis menyamar sebagai anggota BERSIH.

POLIS MERUSUH- provokasi polis kantoi,,, beliau memakai getah kuning, penanda bagi setiap Polis berpakaian preman (SB)

Selain itu Datuk Zaharin juga meminta Menteri KDN dan Ketua Polis Negara bertanggungjawab dan meletakkan jawatan disebabkan anggota polis yang cedera. Siap panggil mereka "monyet" lagi!



Apa lagi pencacai UMNO yang lain mahu cakap? Lu mau hantam dalam komen blog GB apa bikin? Pergilah hantam Datuk Zaharin di Wall FBnya... bingai...

Bagi kita, kita akan terus berdoa!

اللهم ارنا الحق حقا وارزقنا اتباعه وارنا الباطل باطلا وارزقنا اجتنابه

Allahumma arinal haqqa, haqqa, warzuqnattiba’ah,
wa arinal bathila bathila, warzuqnajtinabah


Ya Allah, tunjukkanlah yang kebenaran itu sebagai kebenaran, dan kurniakanlah kami kekuatan untuk mengikutinya (memperjuangkannya), dan tunjukkanlah yangg batil itu sebagai batil dan kurniakanlah kami kekuatan untuk menjauhinya (menghapuskannya).

24 ulasan:

Waris berkata...

Macamana pula dengan bapak monyek yg berkepala separuh botak berbini gemok tu?

Itu lagi besar punya haram. Monyet segala monyet.

Tanpa Nama berkata...

ko nih jangan cakap yg berbini gemuk pendek tu bapak segala monyet....kecik hati lah lembu.

tulis camni ..."bapak LEMBU yg berkepala separuh botak berbini gemok "

malaysiabaru berkata...

malaysiabaru.com said,

kami memberi tempoh 7 hari untuk menteri polis/imigresen/mediacetak 'aw aw' letak jawatan.

kami respect ambiga seorang india tapi gambar di atas adalah seorang polis bukan india tap KELI__. yang sesat dari kampung mamak kuty kerala.

apa komen IGP bila 6 ekor anjing belasah wartawan, peguam dan pemerhati?

kenapa DATUK BANDAR KUALA LUMPUR hanya ' menurut perintah' tetapi enggan menggunakan budi bicara untuk berbaik dengan rakyat malaysia berbaju kuning dan membenarkan dataran medeka untuk beberapa minit di bwah panas terik dalam suasana pesta?

maslah sekarang rakyat bukan bodoh dan terdapat banyak saksi.... bukan macam zaman 1969... sekarang ada satelit recording bukan lagi pakai iphone atau blackbery.

cukup cukup sudah. 150 000 rakyat telah bersuara ....

the ball is now on your court ... the blame will be on your part and not on we the rakyat the citizens of malaysia who have brighten up dataran in a carnival like atmosphere... until you start your 'bombing' on us!

petikan malaysiabaru.com

Tanpa Nama berkata...

guna gelang getah tu, stalait tang dahi..menuju ke bintang!

Tanpa Nama berkata...

polis tu india ka mamak?
hehehe kantoi gila.

semoga polis tu..@#$%&*+@&#^$%

amin.

Amuraria berkata...

KARAM WALIA PENAH UCAP 'HARAPKAN PAGAR PAGAR X BOLEH DIHARAP'! JANGAN JD GENGSTA !

Tanpa Nama berkata...

Harapkan anjing,,,,anjing jadi lembu,


ha..ha..ha..

bersih 3.0 berkata...

GB buat entri ni pulak

polis belasah pelancong asing tentu lagi panas

http://www.youtube.com/watch?v=xuEpvJEiRLw&feature=g-all-esi

Abu Syaukah Filmanzil berkata...

Menanti bersih 4.0....

GENERATE DUIT HALAL berkata...

BUDAKBOY

KOI marah betul Polis ni. Rakyat sekarang tak yah jadi polis ke jadi askar ke DAH TAU tektik penyamaran tu. TAK BIJAK Langsung. Kan ke dah KANTOIII.. KOI marah sangat sebab menipu tak pandai, kena tangkap.. hahahhaa..so, apa lagi mau tunggu.. LETAK JAWATAN SERTA MERTA. TAK PAYAH TUNGGU siasatan.

Sedara malaysiabaru. aiseyman.. sape mau kasi RM30K sebulan.. perks lagi wooo... itu pasal diam lagi baguss..

Tanpa Nama berkata...

saudara saudari yg budiman,
ternyata ianya satu tindakan provokasi yg dtgnya dr pihak yg inginkan kita seagama berpecah. marilah kita berfikir sejenak, apa silap diri kita hinggakan kita semua bertelagah, sedangkan mereka yg lain memerhati dgn senyuman kepuasan. aku terpanggil untuk memberi komen ini apabila melihat 1 rakaman video ini
http://youtu.be/VUcaLZIIWLI
rasa geram dihati, mengapa ada org(muslim) yg masih memaki sesama muslim sdg provokasi dtg dr wanita cina ini. sehingga terpacul dari mulut jurugambar tersebut."Saya orang Islam, saya tinggal di sini, isteri saya orang malaysia, Jangan biadap". harap GB dpt sharekan perkara ini. bukan untuk kepentingan mana2 pihak tetapi untuk kepentingan kita Umat Islam khususnya di Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

perkongsian utk GB.
http://www.fas.org/sgp/crs/natsec/R41347.pdf
artikel ini boleh dimuat turun.
Rare Earth Element. The Global Supply Chain. hopefull GB dapat mengulas berkaitan isu ini. sekiranya pendapat saya bercanggah dengan GB, berbesar hati saya menerimanya, ia sekadar perkongsian ilmu,
sebarang maklum balas, email kepada saya,
mrmazlanmamat@gmail.com

Tanpa Nama berkata...

Menteri2 di Malaysia memang kurang moral dan rasa tanggung jawab. Buatlah macamana pun mereka tak akan letak jawatan atas rasa bersalah dan tidak bertanggungjawab. Asyek2 modal mereka rakyat mesti berterima kasih kpd mereka da BN. Sepatutnya merekalah yg MESTI berterima kasih kpd rakyat kerana mengundi mereka. Kerana rakyat mereka hidup senang lenang. Merekalah yg MESTI bersyukur kerana rakyat sentiasa menjaga keamanan. Jagan bohonglah mereka berjuang kerana rakyat. TIPU.

Tanpa Nama berkata...

Menteri2 sendiri tak ada integriti.

Tanpa Nama berkata...

Negara ni polis yg catur. Menteri puppet saja. Believe me.

Tanpa Nama berkata...

polis menyamar jadi peserta ada pakai gelang....mereka2 ni la yg mula buat provokasi tu...cis celaka betul.

kampong lad berkata...

tukar kerajaan.......sekurang2nya public servants (hamba rakyat) will toe the line. bebas dari cengkaman politikus. la ni badan depa penuh dgn lambang dacing senget. dua penggal pangkah a, pastu pangkah b (bergilir2 sampai la abg jamil mampus). menteri2 & anak2 bini2 pun taklah jemuan sangat. tak boleh curi lembu dah, abis kuat curi teloq ayam saja.

Tanpa Nama berkata...

agak2lah kalau menteri islam disuruh bersumpah dgn nama allah yang mereka jadi kaya sebab tak ambil rasuah walau sesen pun....... ada berahi ke...........

Tanpa Nama berkata...

Silap ni.. Yg pukul n mengamuk tu adalah peserta bersih menyamar pakai uniform polis.

Yg duduk diam n bantah tuh adalah polis menyamar peserta bersih.

penin..penin..

JAKA berkata...

jgnla cuba sorok perbuatan khianat dan zalim memfitnah rakyat.

Allah akan dedahkan juga setiap perbuatan. Mesti akan ada yg jadi saksi melihat apa yg berlaku.

Polis patut belajar dari ilmu mereka sendiri bahawa setiap jenayah mesti meninggalkan tanda, samada saksi atau bukti benda2 lain.

yg tidak ada bukti ialah APABILA ALLAH MEMBALAS KEZALIMAN PENGKHIANAT2 RAKYAT YANG ZALIM !

siapa yg mengembangkan otak seorang peguam negara dulu yang mati kerana otak membesar dan tak boleh nk ditutup dgn tempurung kepala?

tunggulah balasan keatas setiap individu yang berbuat zalim, masa tu mintalah umno tolong...mampuih umno tk kenal dah.

berapa org pemimpin umno yg ziarah dan sedekah aayt2 Quran kepada seorg hakim yang menjatuhkan hukuman ke atas anwar dulu? siapa SB yang nk tolong dia dalam kubur menjawab soalan malaikat.

tak berbaloi menjadi pengkhianat rakyat. hidup mati takan senang. doa rakyat dizalimi akan menghantui kehidupan indibidu seperti ini.

cuba lihat berapa ramai yg bunuh diri dan sakit mental terjadi kepada askar2 US yang buat zalim kat Iraq dan Afghanistan?

tunggulah polis2 zalim yang hidup makan minum beli cota beli water canon dengan duit rakyat yang mereka belasah itu.

tidur mu takkan lena lagi selepas ini...percayalah!

Tanpa Nama berkata...

zaharin spin pulak cerita kata dia saja bagi makan umpan kpd penyokong bersih kononnya ada polis menyamar masa Bersih 3.0 dan penyokong semua percaya...
aku tak komen betul atau tidak,sapa betul betul sapa salah,,tapi zaharin ni nampaknya dah menghilangkan integriti sendiri pada mata penyokong pembangkang..desperate sangat tu bro..kau sokong najib,sudah jatuh airmuka najib,kau memang dah lama gaduh sama muhyidin,last2 kau cium balik tangan paklah badawi

Tanpa Nama berkata...

Apa kelas rusuh2 ni..keje bodo rasa hebat pasang bom nuklear kat klcc tu gerenti 7 keturunan generasi kita cacat....hehehe

Tanpa Nama berkata...

Polis ini berada di dua tempat berbeza? Bila masa tukar pakaian dan bila masa menunggu saat untuk menendang kawannya? Memang Polis Malaysia tercekap dalam bab ini, mereka mungkin ada alat untuk menukar tempat anggota dengan sekelip mata... Hebat Polis ini...Patutlah mereka kejam, mereka ada alat canggih... Badan Amal PAS patut ada alat ni, barulah aman Malaysia.

al fakir... berkata...

training diorg ni training jadi munafik.... pakai uniform... die jd "power rangers"... bukak unifm da jd org bese2 blk.... lg la jahanam klu SB...
klupn ianya taktikal smata2... xkan ngaku Islam tp dok bedal juga sedara sndri... bole beza org yg mengancam dan terancam ni....
klupn ikut arahan... xkn x dpt beza antara zalim dan menzalimi... amalkn la ilmu agama yg da blaja slama ni...
ni la malaysia kita.. n dunia skang ni... Islam tanpa iman dan amal...
ampunkan la hambaMu yg fakir ini ya Allah...