29 Nov 2015

[BERGAMBAR] Wisma AMANAH NEGARA Dirasmikan Hari Ini -updated

Parti Amanah Negara akan mengukit sejarahnya pada hari ini apabila WISMA AMANAH NEGARA akan dirasmikan petang ini.

Wisma Amanah Negara ini terletak berhampiran dengan Tesco Extra Selayang dan akan dirasmikan dengan majlis jamuan hi-tea pada pukul 5 ptg ini. Pada sebelah malamnya iaitu bermula jam 8.30 mlm, satu program Ceramah Perdana yang membariskan pimpinan Pakatan Harapan iaitu presiden AMANAH, Mohd Sabu, Presiden PKR, DS Wan Azizah, Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng, Hj Salahuddin Ayub dan Anuar Tahir masing-masing Timbalan Presiden dan Setiausaha Agung AMANAH.


Pagi ini, AMANAH mengadakan Kongres EGM yang disertai oleh perwakilan dari seluruh negara bagi mempekemas dan meluluskan Perlembagaan AMANAH.


Di dalam satu kenyataan yang dikeluarkan oleh AMANAH, pihak AMANAH melahirkan rasa bersyukur kepada Allah SWT diatas kemudahan yang telah diberikan kepada AMANAH untuk meneruskan langkah cemerlang di pentas politik negara walaupun baru berusia dua bulan lebih sejak ia ditubuhkan.

Dalam perkembangan terbaru, Jabatan Pendaftaran Pertubuhan (ROS) telah meluluskan penubuhan AMANAH di semua 14 negeri, dan juga 33 kawasan di seluruh negara termasuk Sabah dan Sarawak. Sementara penubuhan bagi baki kawasan-kawasan lain akan dibuat awal Disember ini. Turut diluluskan adalah sayap-sayap parti iaitu Pemuda AMANAH Nasional dan juga Angkatan Wanita AMANAH Nasional (AWAN). Parti AMANAH juga telah berjaya mewujudkan biro-biro di bawah parti dengan melantik ketua masing-masing.

Sejak dilancar 31 Ogos lalu, permohonan orang ramai untuk menyertai Parti AMANAH sangat memberangsangkan. Sehingga kini pihak AMANAH sedang memproses 60,000 permohonan keahlian dengan Kelantan kekal sebagai negeri tertinggi diikuti Johor dan Selangor. Melihat kepada sambutan ini, dan AMANAH optimis bahawa sasaran 100,000 ahli menjelang 2016 akan dapat dicapai, tambah kenyataan tersebut.

AMANAH juga telah memulakan jelajah turun ke negeri-negeri bermula 29 Oktober dengan Sarawak sebagai negeri pertama, kemudian ke Terengganu, Kelantan, Johor dan Negeri Sembilan. Sepanjang jelajah itu, sambutan yang diterima sangat baik. Untuk seterusnya, AMANAH akan meneruskan jelajah ke Perlis, Kedah, Pulau Pinang, Perak, Wilayah Persekutuan, Melaka dan Selangor.

Dengan penubuhan secara rasmi AMANAH di peringkat negeri dan kawasan-kawasan ini, serta sambutan dan penyertaan yang menggalakkan ini, maka Parti AMANAH kini siap sedia untuk menjadi antara pemain politik utama di negara ini.

AMANAH juga akan terus memberi komitmen dan berperanan secara aktif bersama Pakatan Harapan. AMANAH telah mengisi semua keanggotaan dalam kuota Majlis Presiden dan juga Majlis Setiausaha yang dibentuk dan telah empat kali mengadakan mesyuarat. Buat masa ini AMANAH juga terlibat untuk menyiapkan perjanjian persepakatan (coalition agreement) dan juga kerangka dasar bersama (common policy framework).

Pihak AMANAH juga menjemput semua pihak hadir ke majlis perasmian Wisma Amanah Negara, Kuala Lumpur, pada petang ini, 28 Novemberi. Program akan bermula dengan majlis Hi-Tea pada jam 5 petang, dan ceramah perdana oleh pemimpin utama ketiga-tiga parti dalam Pakatan Harapan pada sebelah malam.



SIARAN LANGSUNG Ceramah Perdana Majlis Perasmian Wisma Parti Amanah Negara akan dibawa khas untuk anda melalui Ghb Mediatv you tube channel pada 28hb Nov 2015 jam 8:30 malam. Pastikan anda bersama2 kami! Siaran langsung boleh di ikuti dgn klik pautan/link: https://youtu.be/uWJbESedcHg

p/s GB akan cuba membuat liputan perasmian Wisma AMANAH Negara. Gambar-gambar akan cuba diupload dari semasa ke semasa.

32 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tahniah kepada AMANAH.

Dah selesai semua itu, buatlah portal berita pula.

Tanpa Nama berkata...

yang terbaik untuk Parti Amanah dan angkatannya....

Tanpa Nama berkata...

Amanah,beramanah la dalam sesuatu perkara...

Tanpa Nama berkata...

ALASAN KHALID SAMAD NAK RAMPAS SELANGOR!!!

Huh! Kalau dah dasar orang yang Terdesak, mati hidup semula pun dia takkan mengaku yang dia terdesak nak mengekalkan jawatan bagi menjaga kepentingan Politik Peribadi dia sendiri.

Realitinya, apa yang dilakukan oleh puak - puak Pengkhianat tu pada ketika ini di Selangor bukannya 'Strategi Bertapak'. Sebaliknya, Strategi Terdesak untuk mereka kekal memegang jawatan.

Tapi kalau Si Khalid Samad tu mengaku yang itu strategi sebenar diorang, nanti nampak sangat la yang diorang ni lemah dan tak mampu nak buat benda lain. Jadi, terpaksa la dia cipta alasan.

Antara lain, Si Khalid Samad tu kata, parti yang dia wakili sekarang tidak terdesak untuk untuk mendapatkan kerusi bagi bertanding dalam Pilihan Raya Umum yang akan datang.
“Bukan terdesak, tetapi itu memang strategi kami untuk bertapak di negeri di mana kami mula. Perkara ini saya rasa turut dilakukan oleh mana-mana parti politik dan tak ada parti politik yang tak mahu bertapak di tempat di mana mereka bermula,” katanya kepada Sinar Harian.

Katanya, Amanah ada pendekatan sendiri dan mereka akan tentukan pendekatan dan pandangan yang lebih baik dan berpengaruh.

“Sebab itu kita tubuhkan Amanah sebab nak tunjuk kepada masyarakat cara berjuang politik Islam yang sepatutnya.


“Sambil itu kita boleh tunjukkan cara yang praktikal dan orang yang sokong kita kena buat macam mana parti politik lain buat iaitu menubuhkan kawasan, cawangan dan sebagainya," katanya.
Kalau betul la diorang ni tak terdesak nak mengacau PAS bagi merampas kawasan yang dimiliki oleh parti tersebut seperti mana yang diarahkan oleh DAPigs, diorang tak buat kerja pandir.

Kalau betul puak - puak Pengkhianat tu ada keyakinan mereka sendiri, buat apa Si Khalid Samad tu kritik setiap kenyataan yang dibuat oleh Presiden PAS dan juga pemimpin parti itu?

Kenapa setiap kali kepimpinan PAS buat kenyataan dan menyatakan pendirian mereka, Si Khalid Samad tu tampil menjawab dan mengutuknya secara terbuka kalau mereka tak terdesak?

Itu membuktikan parti yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu takde maruah. Sebaliknya diorang hanya sekadar berjuang demi menjaga kepentingan Politik Peribadi 'Abang Besar' diorang, DAPigs je. Maka sebab itulah diorang terdesak nak merampas kawasan PAS!!!

Mohd Mazani berkata...

Tahniah..sirru'ala barakatillah..

Saadun Sulaiman berkata...

Di harapkan pehak AMANAH akan mengada kan siaran langsung baik melalui web T.V atau pun radio agar peristewa yang bersejarah itu dapat di tonton atau pun di dengar oleh para pendukung di seluruh Negara. Usaha Green Boc untuk membuat liputan memang di harap kan.

Dulu PAS kini AMANAH.

Tanpa Nama berkata...

Dulu pas kini amanah harapan rakyat

Tanpa Nama berkata...

taniah kpd amanah...
taniah dan semoga boleh mengantikan pas n amno.

Tanpa Nama berkata...

azmin datang ke idak? tarak dtg kalo, sahlah dia ahli rahsia pascai...

azmin mb lantikan sultan, dicalonkan oleh hadi... PKR n DAP tak calonkan dia...

sy ucap syabas kpd adun pas penang krn berani berdepan dgn keputusan pas jika inilah jwapn beliau pada pas pusat...

"saya akan tinggalkan kerajaan PH p pinang selepas selangor juga berbuat demikian.
saya juga akan lepaskan jawatan dlm kerajaan jika exco selangor dr pas letakkan jawatan dan serah balik jawatan tersebut kpd MB utk melantik exco dr Parti Amanah Negara.
saya juga akan letak jwtn dlm kerajaan penang jika menantu hj hadi letak jawatan dlm glc selangor."

zarra berkata...

Kpd tanpa nama 2:43, kt harus mngakui real politik mengikut zaika kini! Realitynya AMANAH menzahirkan bentuk siasah yg rahmatan lilLalamiin...yg bukan retorik semata-mata!

Tanpa Nama berkata...




AMANAH Langit...Mem-BERI kan Bumbung
AMANAH Matahari...Mem-BERI kan Cahaya
Bulan & Bintang...Pem-BERIan yg Agung
""Mem-BERI"" Itu...AMANAH yang"ESA




AMANAH Bumi...Mem-BERI kan Hamparan
Indah nya Curahan...Si Air TERJUN
AMANAH Nya Gunung...Mem-BERI kan Keteguhan
AMANAH Nya Tumbuhan...Mem-BERIkan Oksigen




AMANAH Nya Lautan...Mem-BERI kan Rezeki
Khazanah Pelayaran...Dan Sumber Makanan
Pem-BERIan "ILAHI"...Tak Putus Tak Henti
AMANAH ""Mem-BERI""...Ke-Cintaan Nya TUHAN






AMANAH ""Mem-BERI""...Ke-Cintaan Nya TUHAN
Songlap & FITNAH..."Mendustakan" AMANAH
Rasuah Men-CURI...Bejat nya Kemungkaran
Melawan ""TABIE""..."MURTAD" yg Parah



"MURTAD" Itu...Tunggang TERBALIK
Melawan ""TABIE""...FITRAH yg Suci
AMANAH Mem-BERI...Suci dan Cantek
FITNAH-Men-CURI...""Bangkai" yg Jijik!



Mengapa Mem-FITNAH...Men-CURI yg Jijik?
Sedangkan Langit...Sentiasa Mem-BERI
Mengapa "Murtad"...Tunggang TERBALIK??
Sedangkan Matahari..."LURUS" Ber-Bakti
Bukan kah Men-CURI..."Akidah" yg SYIRIK???
Apb "HARTA"...Ber-KUASA Di Hati!!!?













Wahai Sahabat...AMANAH Sejati
Saksikan lah LANGIT...Saksikan lah BUMI
Saksikan lah Kehidupan...Nabi dan WALI
Yg Sentiasa ""Mem-BERI""...Tak Songlap-Men-Curi




Wahai Sahabat...AMANAH Budiman
Saksikan lah ""NAFAS""...Nyawa Mu yg Di-BERI
Alangkah AGUNG-Nya...Pem-BERIan TUHAN
AGUNG-Nya-Mem-BERI...AMANAH yg Azali
AMANAH Mem-BERI...INDAH Menakjubkan
Bergema Di Bumi...Di Langit nan Tinggi
Tak Wujud FITNAH...Songlap Bajingan
FITRAH yg Lurus...KUDUS dan Suci
TASBIH dan Tahmid...Saling Ber Sahutan
AMANAH Mem-BERI...Berganda DiLimpahi





AMANAH Mem-BERI...Sifat-Nya ILAHI
Sentiasa Mem-BERI...Tak Putus Mem-BERI
Langit & Bumi...Pun Mem-BERI kan Bakti
ALLAH Me Laknat...Yg "Melawan" TABIE
Belit FITNAH...Songlap Men-Curi
Tunggang TERBALIK..."Murtad" yg Keji













Tanpa Nama berkata...




AMANAH Langit...Mem-BERI kan Bumbung
AMANAH Matahari...Mem-BERI kan Cahaya
Bulan & Bintang...Pem-BERIan yg Agung
""Mem-BERI"" Itu...AMANAH yang"ESA




AMANAH Bumi...Mem-BERI kan Hamparan
Indah nya Curahan...Si Air TERJUN
AMANAH Nya Gunung...Mem-BERI kan Keteguhan
AMANAH Nya Tumbuhan...Mem-BERIkan Oksigen




AMANAH Nya Lautan...Mem-BERI kan Rezeki
Khazanah Pelayaran...Dan Sumber Makanan
Pem-BERIan "ILAHI"...Tak Putus Tak Henti
AMANAH ""Mem-BERI""...Ke-Cintaan Nya TUHAN






AMANAH ""Mem-BERI""...Ke-Cintaan Nya TUHAN
Songlap & FITNAH..."Mendustakan" AMANAH
Rasuah Men-CURI...Bejat nya Kemungkaran
Melawan ""TABIE""..."MURTAD" yg Parah



"MURTAD" Itu...Tunggang TERBALIK
Melawan ""TABIE""...FITRAH yg Suci
AMANAH Mem-BERI...Suci dan Cantek
FITNAH-Men-CURI...""Bangkai" yg Jijik!



Mengapa Mem-FITNAH...Men-CURI yg Jijik?
Sedangkan Langit...Sentiasa Mem-BERI
Mengapa "Murtad"...Tunggang TERBALIK??
Sedangkan Matahari..."LURUS" Ber-Bakti
Bukan kah Men-CURI..."Akidah" yg SYIRIK???
Apb "HARTA"...Ber-KUASA Di Hati!!!?













Wahai Sahabat...AMANAH Sejati
Saksikan lah LANGIT...Saksikan lah BUMI
Saksikan lah Kehidupan...Nabi dan WALI
Yg Sentiasa ""Mem-BERI""...Tak Songlap-Men-Curi




Wahai Sahabat...AMANAH Budiman
Saksikan lah ""NAFAS""...Nyawa Mu yg Di-BERI
Alangkah AGUNG-Nya...Pem-BERIan TUHAN
AGUNG-Nya-Mem-BERI...AMANAH yg Azali
AMANAH Mem-BERI...INDAH Menakjubkan
Bergema Di Bumi...Di Langit nan Tinggi
Tak Wujud FITNAH...Songlap Bajingan
FITRAH yg Lurus...KUDUS dan Suci
TASBIH dan Tahmid...Saling Ber Sahutan
AMANAH Mem-BERI...Berganda DiLimpahi





AMANAH Mem-BERI...Sifat-Nya ILAHI
Sentiasa Mem-BERI...Tak Putus Mem-BERI
Langit & Bumi...Pun Mem-BERI kan Bakti
ALLAH Me Laknat...Yg "Melawan" TABIE
Belit FITNAH...Songlap Men-Curi
Tunggang TERBALIK..."Murtad" yg Keji













Tanpa Nama berkata...

patut lah dah banyak hari hadi tak buat kenyataan takut kena kritik. takut orang cabar debat.
nak debat fikiran kena rasional dalam masa yang sama memujuk pendengar yang menjadi hakim dengan alasan logik. pemimpin yang lemah mana ada kebolehan ini. mereka membina blok/kem dengan polisi cai dan dasar bodek membodek.

dalam perang propaganda sentiasa ada dua cerita dalam satu peristiwa. memilih untuk berdebat adalah jalan mati untuk orang yang menjadikan politik sebagai kerjaya tapi untuk pejuang, debat/dialog adalah medan untuk menegakkan kebenaran. rakyat akan memilih pemimpin yang mana jika berlaku pertandingan tiga penjuru? pas sudah terperangkap seperti anak kerbau mati tertambat. azmin ada kemungkinan terkorban untuk pas. umno win the losing game?.

sebab itu jangan buat silap. jangan sampai orang cabar untuk berdebat/dialog/forum. debat bukan budaya kita. hehehe...

Abdul Said berkata...

Tahniah kepada semua yang terlibat dalam Amanah. Teruskan perjuangan. Jangan pedulikan apa orang kata. Kritikan dan fitnah yang dilemparkan hanya sebagai tanda betapa ramai yang meroyan dan sawan kerana kedudukan mereka terjejas. Semoga berjaya.

Anti Fitnah berkata...

Kepada Anon 2:43,

Cara kamu memberi gelaran kepada DAP pun dah jelas menunjukkan sifat kau yang sebenarnya. Jadi tak perlulah berhujah dengan berapi2 kalau dah asas manusia pun kau tak ada. Bayangkan suatu hari nanti kalau orang gelar kau seperti mana kau gelar DAP??? Barulah kau rasa "pedas"nya. Insaflah bahawa dalam sejarah Islam tak pernah pun Nabi maupun sahabat memberi gelaran buruk pada musuh apatah lagi sesama Islam. Jangan lupa bahawa dalam DAP pun ada orang Islam juga. Kalaulah orang Islam diberi gelaran PIG, maka kau pun sama spesisnya juga. Minta simpang. Kepada Allah swt kita kembali.

Tanpa Nama berkata...

Pak tam sokong pas sejak umur pak tam 25 skrg umur pak tam 65. Setiap kali pilihan raya pak tam cuma nak tahu di kelantan pas menang atau kalah sbb ptam tahu di pantai barat pas x menang satu kerusipun. Di kedah pas boleh menang maksimum 3 atau 4 kerusi. Analisis ptam di kedah kalau orang cina sokong pas juga pas dah lama perintah kedah. P tam redha berpuluh tahun. Saat paling mengembirakan pak tam pada tahun 2008 dan 2013 bila pas menang banyak kerusi di pantai barat. Menakjubkan dari 0 di selangor, perak dll boleh menang bpuluh kerusi. Sebabnya faktor pengundi cina sokong pas. Hr ni ptam sedih sangat dihujung hayat nak tengok wayang lama gambar hitam putih. Pas pas! Bepuluh tahun kau ajar paktam mengenali musuh hari ni musuh jadi kwn kwn jd musuh

Saiful berkata...

Tahniah, maju terus sobat

Tanpa Nama berkata...

KEPADA 2.43. TUAN PERLU BANYAK MEMBACA DAN BERPK. PAS HARI INI BUKAN MACAM DULU DAH.BANYAK PUTAR BELIT BILA BERHADAPAN DGN KENYATAAN.CAKAP PRESIDENG BETUL..PERBUATAN NYA TIDAK.IKUT APA DIA CAKAP JANGAN IKUT APA YANG DIA BUAT.ORANG MACAM NI SUKAR UTK KITA PERCAYA DALAM POLITIK.KALU TAHUN DULU KATA DAP ITU HALAL BERKAWAN TAPI SEKARANG HARAM.KALU DULU UNNUN TU KAPIK SEKARANG UDAH TIDAK LAGI.KALU DULU PIL KUDA..NGAKU KENA 2JUT. JANGAN NGAKU.NANTI ADA ORANG TOLONG LEPASKAN.KALU KITA BANYAK PK KITA DAPAT JAWAPAN NYA....JANGAN MAIN DGN HUKUM ISLAM SEKALI HALAL SEKALI HARAM.NANTI ORANG BUKAN ISLAM, HINA KITA PUNYA UGAMA.2.43 PK DGN WARAS KALU NAK KAN PATI TUAN SOKONG MEMERINTAH TAPI KALU NAK JADI PEMBANGKANG SOKMO SILAKAN TAKSUB PADA SIDENG GANU TU.

Tera Yaki berkata...

Tahniah.... Hari hari tangerin oren

Ahmad Fuaad Ahmad Sabki berkata...

Setinggi tahniah kepada AMANAH. Semoga dpt mengalas tanggungjawab dengan baik

Tanpa Nama berkata...

Harap greenboc ditukar orenboc...setuju tak

Tanpa Nama berkata...

Kemenangan mungkin masih jauh bagi amanah, tetapi sekurang kurangnya telah tersedia satu platform politik islam yang relevan untuk anak cucu kita. Kalau berharap pada pas agak mustahil dapat memerintah negara dengan kaedah jalur keras yang dipakainya ini, apatah lagi nak melihat tertegaknya undang undang islam yang terus digunakannya beretorik.

Tanpa Nama berkata...

Kita serupa paktam. Cuma meluatku pd pas melebihi meluatku pd umno

mustapa Osman berkata...

Tahniah AMANAH. teruskan agenda RAKYAT. Jangan pedulikan komen2 Mereka yang tiada AKHLAK. Terus maju dengan dasar2 ISLAM.

Tanpa Nama berkata...

Sebenar bukan lawan Pas cuma Hadi dan 2-3 kerat shj yang mempunyai kepimpinan yang lemah. Hadi lah yang mementingkan diri, sepatutnya dia berundur dah cukup lah pegang kuasa. Sekarang Pas dah berpecah dan semakin lemah, tak boleh bayangkan Hadi pegang lagi selama 2-5tahun lagi. Orang bawahan memang niat murni dan sanggup jadi terompah.

Tanpa Nama berkata...

Anon 2.43....aka macai PASChai....

Tahniah kerana masih bersama parti yang akan karam dan dihumban oleh rakyat MAlaysia dalam PRU14 nanti...

masih wala' dengan tuang presideng....masih setia dengan baiah...masih menanti nak guna siku dan lutut...

selamat tinggal PAS Si Kentut (PAS Siku Lutut)

Tanpa Nama berkata...



Tahniah 2 43 PTG kerana komen anda diluluskan untuk terbitan dalam blog GB. Tak perlu maki dan tak perlu kata-kata kesat. Anda akan menerima hadiah kupiah puteh melalui pos laju.

Tuduhan terdesak ini lebih kepada PAS sebab PAS telah membuka keahlian kepada remaja berumur 13 tahun. Dan yang terbukti mengekalkan jawatan ialah pemimpin yang berjanji sekiranya hudud gagal pada tahun tersebut tapi tiba masa dah cakap lain pulak. Itu janji berkaitan dengan hukum bukan terdesak nama nya tapi main-main.

Orang tidak cerdik bercakap macam ini lah cakapnya. Bila Khalid mengatakan tentang perlunya Amanah bertapak di Selangor terus di anggap terdesak. PAS sejak dulu bertapak di Kelantan. Jika Amanah nak bertapak di Kelantan sudah tentu lah Khalid terdesak. Ingat lah bila-bila masa Amanah boleh bertapak di Kelantan kerana ahli yang paling ramai menyertai Amanah ialah Kelantan.

Orang terdesak dia kan menguna hujah bodoh sampai ada yang berikan kata-kata perumpamaan untuk orang seperti itu 'orang yang mencunggap lemas, taik pun dia akan bergayut'.

Apa kaitan lemah dan tak mampu buat benda lain dengan strategik Khalid ? Kalau nak tahu alasannya mengapa Selangor di pilih sebagai tempat bertapak ialah orang Selangor kebanyakan duduk dalam bandar, berpengetahuan dan ramai yang menolak parti PAS yang semakin nampak kalut. Sila baca
komen Dr Maza.

Tujuan menubuh Kawasan dan cawangan adalah nak tunjuk kepada masyarakat cara berjuang politik Islam yang sepatutnya. Itu pun tak boleh ?

Rupanya memang sah bahawa begitu sekali kewalakan ahli PAS sehingga Hj Hadi tidak boleh di kritik. Macam ini lah berikan kenyataan-kenyataan Hj Hadi yang di kritik. Hudud? Hj Hadi bercuti di Jepun setelah berkeras untuk membentang hudud bersama UMNO. Tawan Putrajaya? Hj Hadi kata bukan nak menang. Amanah parti haram? Tidak salah ada parti Islam selain PAS. Khianat ? Bukan kah Hj Hadi yang suruh buat mesjid lain ?

Merampas kawasan PAS? Lagi keji merampas hasil balak ... dan makan gaji buta.

Wan Rosli berkata...

Nak kritik tghh dipersilakan.. tapi jgnlah marah kalau kami pula pertahankan tghh.. simple je kan..

Tanpa Nama berkata...

Kali pertama mendaftar sebagai ahli dlm parti politik walaupun umur dah 62 tahun. Selama ini jadi penyokong calon yg berkenan dihati. Pempinan AMANAH sangat meyakinkan.

Tanpa Nama berkata...

Tahaniah utk Amanah. Kalu majlis yg amanah buat tu tak ramai yang hadir atau yang jadi ahli Amanah pun tak ramai.. tak apa. Ini musim hujan nanti bila tiba musim panas (dekat PRU) ,Orang akan datang berduyun .Yang penting pemimpin misti waras berPK. Setiap emej yang di tunjukan oleh pemimpin pada rakyat kita kena ada jawapan yang buleh rakyat terima. Jangan kamu ada 2billllion kamu kata orang derma(jib/ros). Bila ahli ahli kuat kamu , lari keluar ... kamu kata diorang ingkar durhaka (PAS). Bila kamu lantik ketua , kamu tak ikut arahan yg ketua berikan (Khalid MB). Rakyat ari ini boleh PK Kalu sorang yg keluar tu kita boleh lah kata dia tak siuman . Tapi kalu 18 orang pemimpin yang samasama berceramah dan makan semeja pun kamu tak boleh tarbiah...Mana mungkin rakyat jelata nak ikut dan percaya akan kamu orang yg berwibawa . Kalu ikut pun orang yang tak lulus matematik yang boleh di umpan dgn RM bring yang cuma boleh beli garam setahun.

Tanpa Nama berkata...

Wan Rosli nak pertahankan Hadi.Kalau.Hadi buat salah pun nk pertahan juga.Hebat walaon rosli ni kalau hadi suruh wan rosli mkn tahi die pun wan rosli pasti mkn dgn lazat dan enak nya.kahkahkahkah

rizal yusof berkata...

sbb yg pertahankan tghh pun sama ja... mmg ptt smua kena marah... sokong bnda salah bakpe?