30 Mac 2014

[VIDEO] Pasangan Philip Wood Percaya MH370 Dirampas & Dibawa Ke Lokasi Rahsia


Sarah Bajc, seorang guru Amerika berusia 48 tahun baru-baru ini muncul di BBC News untuk membincangkan kehilangan pasangannya Phillip Wood.

Phillip Wood adalah salah seorang daripada 277 penumpang kapal penerbangan Malaysia yang hilang. Sarah Bajc adalah diantara sebilangan besar rakan-rakan ahli keluarga yang tidak percaya terhadap laporan rasmi bahawa pesawat itu terhempas dan telah membunuh semua orang di dalamnya .

Banyak kerajaan yang terlibat dalam penyiasatan ini tidak memajukan apa-apa keterangan terhadap teori yang dicadangkan mereka, bertambah buruk malah lebih mengelirukan lagi, bukti yang ada nampaknya terus berubah dari hari ke hari.

Dalam temu bual beliau di BBC, Sarah Bajc bukan sahaja berkata bahawa kerajaan-kerajaan yang terlibat dalam penyiasatan sengaja mengelirukan dunia, tetapi beliau juga menarik perhatian kepada bilangan orang berprofil tinggi yang mencurigakan di atas kapal pesawat, yang kebanyakannya mempunyai hubungan dengan kontraktor pertahanan.

Seperti yang dilaporkan awal minggu ini, terdapat sekurang-kurangnya 20 penumpang di atas kapal terbang yang "sangat berbakat dan berharga" yang terdiri daripada pekerja Freescale Semiconductor Ltd, kumpulan utama Rothschild yang kini melakukan penyelidikan terhadap teknologi yang tinggi sensitifnya.

Dalam temu bual itu Sarah Bajc juga berkata bahawa tidak ada bukti lansung bahawa pesawat itu terhempas. Beliau percaya bahawa pesawat itu telah dirampas dan dibawa ke satu lokasi, untuk menculik rakyat yang berprofil tinggi yang berada di dalamnya. - diterjemahkan dari inttelihub.com oleh GB


Pasangan Philip Wood percaya pesawat tak terhempas

SHAH ALAM – Pasangan kepada salah seorang penumpang pesawat MH370, Philip Wood iaitu Sarah Bajc percaya pesawat itu tidak terhempas.

Sebaliknya, beliau dalam satu temu bual dengan saluran BBC News merasakan seolah-olah wujud motif lain di sebalik kehilangan pesawat tersebut.

“Setiap jenayah mesti ada niat dan motif di sebaliknya. Ada 30 jurutera pertahanan dalam pesawat itu dengan kemahiran yang unik.

“Mereka boleh menjadi sesuatu yang berharga untuk mana-mana negara yang mencari kelebihan untuk peralatan tentera mereka. Ada banyak motif di sebaliknya, tapi saya tak nampak ada motif untuk seseorang membuatkan pesawat terhempas,” katanya.

Menurut Bajc, beliau tidak memiliki kepakaran dan hanya membuat andaian berdasarkan common sense.

Namun, katanya, pandangan sama juga banyak disuarakan pakar penerbangan dalam laman Facebook yang diwujudkan dengan nama ‘Finding Philip Wood’.

“Kebanyakannya berpandangan pesawat itu dirampas, bukannya terhempas. Jadi saya pelik mengapa usaha pencarian hanya tertumpu di lautan.

“Saya percaya ada sesuatu berlaku disebaliknya dan ramai merasakan kerajaan cuba mengelirukan kami,”
katanya.
- SH




BERITA SEBELUM INI

Philip Wood Minta Tolong Dari Diego Garcia

Philip Wood Salah Salah Satu Penumpang MH370 Posting Minta Tolong di forum 4plebs.org

I have been held hostage by unknown military personal after my flight was hijacked (blindfolded). I work for IBM and I have managed to hide my cellphone in my ass during the hijack. I have been separated from the rest of the passengers and I am in a cell. My name is Philip Wood. I think I have been drugged as well and cannot think clearly.

Link forum: http://archive.4plebs.org/pol/thread...4494/#27834944

Profil Philip Wood: http://www.nydailynews.com/news/worl...icle-1.1723968

Di forum tersebut Philip sempat mengupload gambar hitam sebagai Picture Profilenya : http://img.4plebs.org/boards/pol/ima...5192158752.jpg

Spoiler for data profile picture



Dan dengan menggunakan software online Jeffrey's Exif Viewer untuk menganalisa data exif dari gambar hitam tersebut, maka data lengkap akan terlihat :
http://regex.info/exif.cgi?dummy=on&...5192158752.jpg

Camera: Apple iPhone 5
Date: March 18, 2014 8:49:41PM
Location: Latitude/longitude: 7° 18' 58.3" South, 72° 25' 35.6" East
( -7.316197, 72.426544 )





Sesuai dengan rentetan saksi mata yang melihat MH270



Di akhir postingan forum tersebut ada hal menarik :
"OP photo is interesting because it's not actually just a pure black picture, you can see noise if you zoom in. He is in a dark room. "
Saya jadi iseng2 kutak katik "gambar hitam" tersebut dengan photoshop memang benar ada samar-samar bayangan, tapi belum jelas benar, sedang saya analisa lebih lanjut.


Sampai saat ini saya tetap optimis penumpangnya selamat semua & dilepaskan oleh para pembajak



Original Posted By kimbo555
terjemahan postingan philip wood :


postingan : http://archive.4plebs.org/pol/thread...4494/#27834944
(tanggal : Wed Mar 19 2014 08:22:38)

photo profile (avatar) : http://img.4plebs.org/boards/pol/ima...5192158752.jpg



(tanggal dibuatnya photo profile : 18 Maret 2014)



kamera yg digunakan :



GPS :












DAFTAR MANIFEST MH-370 :

http://www.malaysiaairlines.com/cont...20Manifest.pdf



NOTE : PHOTO PROFILE MASIH ORIGINAL KELIATANNYA


low batt mungkin gan, batrenya gak ngangkat kalo buat flash..


GPS di hp udah kebaca tuh..

yg jd pertanyaan tinggal kenapa gak sms, padahal utk internetan bisa.


ya kalo gak ada sinyal selular disana, ngapain mesti bikin pangkalan udara disana ???

ente tau, christmast island, kepulauan fiji ???
di google maps hampir gak keliatan.
tp fasilitas disana kalo ama kampung lu sih kayanya jauh banget..

disalin terus dari: kaskus.co.id

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Well no comment. Tapi kalau betul dirampas maka MAS for sure akan tidak akan benar operasi oleh FTA dan badan penyiasat antrabangsa kerana sebelum ini pernah ada syarikat penerbangan dilarang operasi oleh badan penyiasat antarabangsa kerana kegagalan menangani terorist sehingga syarikat penerbangan tersebut bankrap.