29 Mac 2013

[HOT] KPN, Tan Sri Ismail Omar Pun Ada Bergambar Dengan Penjayah Itu?


Setelah tersiar gambar-gambar si penjenayah yang bernama papagomo itu dengan para menteri, kini tersebar pula gambar papagomo dengan Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar di dalam laman sosial.

Beberapa soalan yang perlu dijawab oleh Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar...

1: Apakah Tuan kenal individu yang bergambar dengan Tuan dalam gambar ini..?

2: Apakah Tuan tahu individu yang bergambar dengan Tuan ini ialah Wan Muhammad Azri Wan Deris@Papagomo..?

3: Adakah Tuan tahu bahawa Wan Muhammad Azri Wan Deris@Papagomo ialah Bekas Anggota Polis yang telah dibuang kerja kerana kesalahan Rasuah..?

4: Benarkah gambar ini diambil di kediaman Tuan..?

5: Apakah hubungan Tuan dengan Wan Muhammad Azri Wan Deris@Papagomo..?

6: Adakah hubungan istimewa Tuan dengan Wan Muhammad Azri Wan Deris@Papagomo menjadi sebab utama mengapa Wan Muhammad Azri Wan Deris@Papagomo tidak pernah dikenakan sebarang Tindakan atau Pertuduhan walaupun berkali2 mengeluarkan artikel lucah dalam blog beliau..?

7: Adakah Tuan pernah menerima Arahan dari mana2 Pihak Pimpinan Tertinggi Negara supaya mengabaikan semua Laporan yang dibuat oleh pelbagai Pihak keatas Wan Muhammad Azri Wan Deris@Papagomo atas Pelbagai pertuduhan..?

Mohon jawapan Brooo...!!!-fb serambi politik


Ulasan GB

Patutlah polis liat semacam jer nak ambil tindakan ke atas papagomo.

Bukan hasrat ini untuk merendahkan integriti Ketua Polis Negara. Namun foto berkenaan boleh menimbulkan persepsi negatif rakyat terhadap KPN khususnya dan keseluruhan anggota polis amnya.

GB dah pesan banyak kali, kebenaran akan TETAP muncul... Sekarang kita mahu dengar apa jawapan Tan Sri. Tapi GB berpesan kali ini: jangan hentak meja lagi... itu bukan etika seorang polis yang profesyenal!

Laporan sebelum ini
klik untuk baca

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bila cacai lembu yg setakat lepasan sekolah saja menjadi penasihat pada pemimpin kerajaan dan penguasa lembu yg kononnya berpelajaran tinggi. Donia donia, yg berpelajaran tinggi tapi punyai akai yg rendah. Yg akai rendah diguna pakai.Kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

Mu nok lari Mano popegomo
Siap ado namo kat baju tu
Azri
Tekencing dale Selua la mu
Cha ra ra...

Tanpa Nama berkata...

Alhamdullillah !!!!

In Lawak Jumaat yang Bagus.... Dan ketahuilah, "sesungguhnya Keldai itu bukan sejenis dengan Lembu, maka makanlah Lembu Lembu itu seperti memakan Ayam Kampong dan jauhilah Keldai Keldai sesungguhnya Keldai itu sebaik untuk di tunggangi".

Siapa Keldai dan siapa nya Lembu, maka renungilah tingkah laku MahaFiraoun dulu.

Marilah kita undi kebenaran yang hakiki....

Solehah berkata...

Penting sungguh peranan orang yg boleh maki n fitnah org sesuka hati pada orang2 hebat di tanah air ku yang tercinta ini ye

Amuraria berkata...

barua babi dari kelantan (memalukan negeri tok guru) ini ada dengan semua barua umno-apco! mana pic barua babi ini dengan mamak lahanat madey kutty ? mesti ada punya !kan satu gerombolan pengkhianat tegar umno-apco ? ABU saja boleh ajar barua-barua spesis nangoi ini semua !

bijak kancil berkata...

TAKBUR dn FITNAH wajib ada pd spesies
um NO<yg telah diharamkan....tapi tanpa ada KEMALUAN mengaku 66tahun wujud,,,B angkai N egara terus memBUSUK JADI NAJIS..Pemfitnah terus dgn fitnahnya..yang TAKBUR(KPN/HISHAMUIN DN SEKUTUNYA....
ini senua fitnah tiada pengganas di LAHAD DATU,malah SABAH selamat akhirn
perajurit GUGUR.DI akhir zaman gologn
BENAR dikatakan PEMFITNAH...manakala
golongan PMFITNAH itu BENAR dn diSANJUNG

Tanpa Nama berkata...

Monyet tetap dengan monyet
Kera tetap dengan kera
Babi hutan dengan babi hutan
Babi daging dengan babi daging
Anjing dengan anjing...... Ikut jenis lagi tu.....
PERASUAH DENGAN PERASUAH

Nam Ron berkata...

Kehebatan Wan Azri memang tidak dapat dinafikan....selain dari dikenali sebagai Papagomo beliau juga adalah Jembalang Tanah yang licik yang masih hidup di atas muka bumi.Bersekongkol pula dengan Parti Syaitan yang dikenali...memang Syaitan dengan Jembalang @Hantu Raya adalah dua kawan rapat yang menghancurkan kehidupan manusia....

Tanpa Nama berkata...

Lepas ni bolehlah lawyer Anwar dan Husam bagi sapina ke IGP suruh datang ke mahkamah...

Tanpa Nama berkata...

manusia yg tidak mengingati kekuasaan ALLAH dan merasakan kita berkuasa tunggu lah kehancuran, dunia ini jambatan ke akhirat oleh itu biarlah kita mempunyai integriti AGAMA YG LUHUR BUKAN MEMJADI PENCACAI KPD MANUSIA,SAYA SENTIASA BERKEYAKINAN SPT APA YANG GREENBOC LUAHKAN, KEBENARAN AKAN MENGHUMBANKAN KEBATHILAN, SEMAKIN TERSERLAH.

Tanpa Nama berkata...

Padanlah kebal sangat.Dia boleh tulis ikut sesuka hati,boleh siar apa yang dia suka - tiada tindakan.Bukan sahaja UMNO dan menteri-menteri UMNO jadi perisai,rupa-rupanya IGP pun satu klub dengan dia.

Tanpa Nama berkata...

Inikah manusia yang boleh dibuat kawan oleh IGP? Bukan kawan lagi perangai macam haiwan berkaki dua.

Tanpa Nama berkata...

Dunia akhir zaman ... buat B End.

Tanpa Nama berkata...

Apa berita terbaru Papagomo Haram Jadah ni? Siapa bagi perlindungan?