[Bergambar] Gambar-gambar Pelik, Aneh & Lucu Hujung Minggu IV

Ada lagi gambar-gambaryang pelik, aneh dan lucu untuk kita hilangkan tekanan setelah sehari suntuk mengikuti isu-isu berat yang berlaku sekeliling kita.

Gambar-gambar ini bersepah ini internet, dikutip untuk paparan di blog GB ini untuk kita segarkan semula minda kita untuk menghadapi isu-isu baru selepas ini. Selamat menyaksikan dan selamat berhibur.





















Laporan sebelum ini
klik untuk baca





8 comments:

View Comments/Post a Comment

8 comments:

Anonymous said...

yg IC Umno Bin Tinggal tu...dalam daftar pemilih pun ade lah!hahahaha

Anonymous said...

"umno bin tinggal"..hehe!!!semak betoi name..

Anonymous said...

umno bin tinggal memang wujud. aku dah semak kat daftar pemilih spr. ;-)

Anonymous said...

Salam GB,

thanks for the pics....had a good laugh which i need very badly today hehehehe....

Anonymous said...

Selamat tinggal UMNO

Anonymous said...

UMNO BIN TINGGAL?

MEMANG ADA DALAM SEMAKAN DAFTAR PEMILIH.

SALAH SORANG PENGUNDI HANTU KOT?

-wakleman

Anonymous said...

Aku rasa makcik-makcik tu beratur nak ambil bantuan BR1M kat kedai TOTO tu ....


AzMiR

Anonymous said...

hahaha.. memang lawak nak mampus.. hilang stress..

Kembali ke Laman Utama




Tajuk-tajuk Terbaru di Kelab GB: