9 Apr 2015

[VIDEO] Sultan Pun Bengang Dengan Ahmad Maslan (?)


2 Kali Ahmad Maslan Hulur Tangan Nak Salam Sultan Johor Tapi Tidak Dilayan - Kena Kutuk Kaw2 Di Laman Sosial. (Video Inside).

Bukan isu penting pun tapi kelakar. Mungkin mengubat sedikit jiwa rakyat yang bengang dengan Ahmad Maslan dalam isu GST. Aku tak pro monarki apatah lagi sultan Johor. Tapi penolakan sultan Johor terhadap huluran tangan Ahmad Maslan untuk bersalam timbul persoalan juga. Kenapa agaknya?

Rakaman ini beredar di internet ketika ini.

Tidak diketahui bila dan di mana. Namun ;

- Aksi Ahmad Maslan yang dua kali hulur tangan untuk bersalam dengan sultan Johor tidak diendahkan sultan.

- Nak kata sultan tak nampak, tak juga. Jelas sultan perasan kehadiran Ahmad Maslan disitu dengan tangan dia sekali.

- Ada juga kata-kata nakal yang mengusik. Konon Ahmad Maslan pendek sangat. Mana nak perasan tangan dia. Sebab tue sultan buat derk jerk.

- Tapi aku tak rasa itu puncanya.

- Aku tak berkenan dengan sultan Johor. Tapi kalau sultan pun boleh 'ada isu' dengan Ahmad Maslan padahal sama-sama UMNO, apatah lagi kita yang dah tentu-tentu bukan UMNO neh.

- Ahmad Maslan walaupun kena reject 2 kali, tetap rilex dan cool aje tersengih-sengih kat situ. Takan tak faham bahasa kot menteri kita neh. Nak berapa kali direject baru reti.

KAH KAH KAH

- Ramai juga yang memperlekehkan Ahmad Maslan yang dimalukan oleh sultan Johor.

- Tapi pada aku. 2 orang jahat yang bermusuh tak mendatangkan kebaikan pun pada aku. Cuma part salam kena reject tue sedikit sebanyak memang lawak tetap lawak. Kalau aku ditempat Ahmad Maslan memang bengang gile kot. Kalau pun tak suka perlu ke tunjuk depan-depan. Siap depan kamera plak tue. Tak memasal Ahmad Maslan kena troll. Kesian beb. -amenoworld




12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ahmad hanya diarah untuk mempromosikan GST. Pergilah marah Mr & Mrs GST tu.

Nostalgia abkk berkata...

Muka tembok mana tahu Malu....

Tanpa Nama berkata...

Bersangka baik la...dia hulur tgn tu dah dpt pahala, org nak sambut tu hnya Allah saja yg Maha mengetahuinya....

Tanpa Nama berkata...

Ahmad Maslan sudah kaya ber gsya

Adik nya dulu accident Bentley dah....

Salam tak salam tak ada bende , pada orang kaya ber gaya.... Yang penting kays ada duit boleh jolly sakan

Rakyat miskin juta juta makan maggi mee saja , budak kaya walau bahalol pun tak usik maggi mee ini.


Kalsu dah hulu hilir naik Mercedes Bentley Range Rover Jaguar , pijak tanah dan ke masjid tu kira beban sudah....


Itu kan anak Melayu kampong asal usul miskin papa kedana

Tanpa Nama berkata...

Anon 9:41,
Bawah arahan bukan alasan, ni bukan setakat kes GSt jer, ni kes-kes lain pun berekor juga Pokcik Meslan ni. hahaha

Kesian anak-anak beliau. Bapak di kutuk di segenap lapisan kaum, umur dan tempat.

Tanpa Nama berkata...

Ahmad maslan? Ha ha ha! Dia tetap kaya ler..malu tp kaya raya.. Tak significance!

Tanpa Nama berkata...

Itu tanda nya Sultan murka
UMNO telah banyak menyusahkan rakyat nya Dengar tak apa Baginda titah semasa di temubual oleh TV3suku masa program kemahkotaan Baginda

Dalam temubual tersebut Baginda bertitah jadi pemimpin mestilah berfikir sebagai ahli perniagaan dan disiplin sebagai Tentera

Baginda boleh bercakap serba sedikit pasal masa depan Johor dan ekonomi Johor Dan selalu berbincang dengan MB

Jadi maksud Baginda Tak ada Najib lagi bagus !!

Tanpa Nama berkata...

Begitu lah taraf Ahmad Maslan

Walaupun dalam UMNO dia salah seorang pemimpin di mata Sultan dia tak berguna langsung Nak salam dengan Sultan pun tak layak

Cikgu cikgu boleh guna slide ini untuk menerangkan peribahasa "Hidung tak mancung Pipi disorong"

Jauh betul beza senyum Ahmad Maslan dengan senyum orang ramai yang dapat memandang Sultan dari dekat Sah senyum pembodek malaya!

Tanpa Nama berkata...

Bila tak tahu
Di mana tak tahu

Orang yang ambil rakaman video ini penyokong kuat UMNO dan Barisan Nasional

Bila dah kena parah nya kena GST dia pun lepas geram

Jet Li berkata...

Ahmad Maslan ni patut dipencenkan jadi rakyat biasa. Sama2 kena GST ye bang!! You juga yg mati2 cakap GST ni amat baik utk kerajaan dan rakyat.

Tanpa Nama berkata...

sultan pun kena gst juga, sebb yg pergi beli barang dapur istana bukan sultan tp pekerja dia.

walaupun tk jejas apa2 kt sultan tp dia fedup juga sebb kena gst.

Tanpa Nama berkata...

malu betul....