3 Jun 2011

Remaja Diperkosa 11 Kali Oleh Ayah Tiri, Ibu Minta Anaknya Bersabar...

Ampang: Ibu kandung dan bapa tiri seorang pelajar perempuan berusia 15 tahun yang mendakwa dijadikan hamba seks bapa tirinya itu sejak Mac lalu di rumah ditahan untuk siasatan lanjut, kelmarin. Gambar fail

Lebih malang, siasatan awal polis mendapati ketika perbuatan terkutuk itu dilakukan, ibu kandung mangsa yang berusia 30-an ada di rumah, tetapi tidak melakukan sesuatu bagi menghalang perbuatan terkutuk suaminya itu.

Difahamkan, ibu mangsa yang juga seorang ustazah hanya mampu mendiamkan diri kerana takut dia ditinggalkan suaminya itu.

Pasangan suami isteri itu ditahan di sebuah rumah di Kajang, kira-kira jam 8 malam.

Timbalan Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Superintendan Md Nazri Zawawi ketika dihubungi mengesahkan penahanan pasangan terbabit dan memberitahu mereka akan direman sehingga 7 Jun ini bagi membantu siasatan. -HM

Berita sebelumnya


Pelajar Diperkosa Ayah Tiri Depan Ibu

AMPANG: Seorang pelajar berusia 15 tahun nekad melarikan diri ke rumah ibu saudaranya selepas tidak tahan dijadikan hamba seks bapa tirinya sejak Mac lalu di rumah mereka di Ampang, di sini, kelmarin.

Lebih menyedihkan apabila perbuatan jijik bapa tirinya itu diketahui ibu kandungnya tetapi hanya mendiamkan diri berikutan takut ditinggalkan.

Menurut sumber, mangsa dijadikan hamba seks bapa tiri durjana berusia awal 30-an itu sejak Mac lalu dan dipaksa melakukan perbuatan terkutuk itu setiap kali lelaki terbabit mahukannya.

Malah, sejak Mac lalu, mangsa mendakwa 11 kali diperkosa bapa tirinya.

“Mangsa beberapa kali mengadu kepada ibu kandungnya mengenai perbuatan terkutuk lelaki itu tetapi tidak diendahkan.

“Malah, ibu mangsa hanya menasihati anaknya agar bersabar dengan perbuatan keji lelaki itu bagi mengelakkan dia ditinggalkan,” katanya. -HM


Ulasan GB

Jika pagi tadi ada berita seorang bapa durjana mengancam untuk bunuh anak dengan pedang samurai, yang di atas pula seorang ibu sanggup merelakan anaknya diperkosa oleh suami kerana takut ditinggalkan.

Bak kata pengkomen pagi tadi, macam-macam gila ada atas dunia ni...


4 ulasan:

iqa sensei berkata...

mmg gila!!na'uzubillahiminzalik

Hazwan berkata...

alahai bodohnye ustazah ni...malu2

Tanpa Nama berkata...

Tv banyak tayangkan body2 wanita.
Termasuk iklan2 besarkan t_ _ _ k, tuala wanita terang2an... hai2..

Tanpa Nama berkata...

kerna takut hilang laki...bersubahat sama syaitan. apa tidak takut hilang iman?