1 Jul 2012

[BERGAMBAR] Fitnah UMNO BN Makan Diri, PAS Terus Diterima Masyarakat Bukan Islam!


Sudah hampir 5 tahun slogan PAS Untuk Semua (PAS For All) dilancarkan dan kehadiran slogan yang dikira agak keramat ini, bukan sahaja telah berjaya menenggelamkan usaha pihak UMNO BN menakut-nakut kaum bukan Islam terhadap PAS, malah sambutan bukan Islam terhadap PAS semakin hari semakin nyata.

Hukum kebenaran & keadilan menetapkan yang dengki dan khianat akan kembali kepada yang berdengki dan yang mengkhianat itu sendiri. Lagi dihentam lagi difitnah PAS ini oleh UMNO BN, lagi ramai yang menyokong PAS. Dan lebih ramai menjauhkan diri dari UMNO BN.

Satu kejayaan besar daripada Lajnah Perpaduan Nasional PAS (yang diketuai oleh YB Dr Mujahid Yusof Rawa) yang telah mengilhamkan gagasan PAS For All sejak ia dilancarkan pada tahun 2007.

Kini masyarakat bukan Islam tidak segan silu memegang, menayangkan malah ada yang membalut badan mereka dengan bendera PAS!

Gambar-gambar di bawah bukti nyata PAS kini sudah diterima oleh segenap lapisan masyarakat di negara ini.



















7 ulasan:

  1. Gambar org PAS dgn penunggang motosikal berbangsa India tu plg dramatik ceritanya. Mula2, Geng2 India tu punyalah kejar konvoi bermotor PAS 2KM. Ingatkan nak bergaduh. Rupa2nya nak sokong PAS. Siap bergambar lagi :D

    BalasPadam
  2. pening kepala lah si bini rosmah tu ekk...tak tido malam la jawabnye...hehehe...

    BalasPadam
  3. PAS bergerak di atas landasan Islam yang sebenar. Oleh sebab itu, tidak hairanlah jika ramai di kalangan orakng-orang bukan Islam yang menyokong perjuangan PAS kerana sifat Islam itu sendiri yang merupakan rahmat kepada sekelian alam. Ia bukan sahaja mendatangkan rahmat kepada manusia, bahkan haiwan, tumbuh-tumbuhan dan alam seluruhnya.

    BalasPadam
  4. Kalau beginilah keadaannya, PRU13 nanti, PR tak menang tapi BN yang kalah.

    BalasPadam
  5. mampoih la najib kalau macam nii, hik hik hik

    BalasPadam
  6. jangan tunjuk banyak2 gambar, nanti ada orang yang mati terkejut, ada yang terjun tingkap kondominium,ada yang bertambah nyanyuk, tlg lah tak baik bagi org mati cepat.

    BalasPadam
  7. Apabila saya tengok gambar2 tersebut diatas, tak sedar nak menitis air mata. Saya terharu melihat berbagai kaum yg sekarang ini sudah boleh menerima sebuah parti yg berasaskan Islam dan Kebenaran. Saya berharap Parti ini akan terus berjuang utk semua tak kira bangsa atau igama. Allahuakbar! Allahhuakbar! Allahuakbar!

    BalasPadam

Oleh kerana terlalu ramai yang menyalahgunakan ruangan komen untuk tujuan mengeluarkan kata-kata kesat, mencarut, maki hamun dan bahasa yang tidak murni, semua komen akan disemak dahulu sebelum dilulusterbitkan.