20 Dis 2013

[PANAS] "1Malaysia" Pada Kalimah ALLAH?

ALLAH UMNO ALLAH 1 MALAYSIA?

UMNGOK Pejuang kalimah Allah..? Perjuangkan kalimah jer ke? hukum2 Allah buang dalam tong sampah?

Alahai Amran PEKIDA.. Alif pun diganti dengan no 1.. patol bari, zamihan, noh gadut dan zim zim ala kazim x pernah ajar umngok eja kalimah Allah ke?

Cuba eja "Satu(Malaysia) Lam Lam Ha.." apa bunyinya?

Bunyinya... "umno memang bangang...!!"

Sekian terima kasih.. -fb Iman Shauqah

ULASAN GB

Demikian berjalannya hukum kebenaran dan keadilan - ia mendedahkan kejahilan kumpulan yang kononnya nak perjuangkan kalimah Allah dan yang kononnya nak perjuang akidah Islam. Sedang dirinya sendiri tak tahu yang dia sendiri jahil terhadap perkara basic terhadap akidah, tentang kalimah Allah dan ajaran agamanya sendiri.

Pergilah kemana-mana blog macai UMNO dan FB mereka... anda akan dapat mengesan kejahilan mereka terhadap Islam tetapi berhiruk pikuk nak perjuangkan akidah Islam. Dengan bermodalkan fitnah-fitnah, dengan berbahasa lucah dan makian-makian dan dengan grafik porno memenuhi ruang blog dan fb mereka - ia amat mendedahkan kemunafikan dan kejahilan yang sangat ketara.

Camkanlah, semakin banyak mereka berbicara tentang Islam, tentang akidah, tentang kalimah... akan semakin banyak terdedah pekung mereka... itulah hukum kebenaran dan keadilan yang tidak dapat ditolak dan dinafi.

JAKIM sepatutnya mensekolahkan blogger-blogger dan facebooker macai UMNO ini di kelas pemulihan akidah ... ia lebih besar manafaat dan pahalanya daripada menggegarkan negara dengan menuduh pemimpin PAS dengan isu Syiah yang sehingga kini tiada buktinya.

9 ulasan:

Andre Irwan berkata...

Inilah hukum kebenaran. Rupa-rupanya 1llah ialah Tuhan bagi UMNO. La ni kita tengok, siapakah yang mempermainkan agama Islam? Siapakah yang memperdagangkan agama Islam? Siapakah munafikun yang disebut dalam kalimah Allah swt?
Memang hati sakit kalau berbicara kepincangan yang berlaku pada saudara kita tapi KEBENARAN adalah KEBENARAN. Ini bukan soal Melayu atau tidak, soal akidah yang boleh membawa kepada kesesatan. Jangan lupa, tok nenek manusia hanyalah Nabi Adam a.s. Allah swt yang menjadikan kita berpuak-puak agar kita menyayangi antara satu sama lain atas nama INSAN. Tidak lebih Melayu dari India maupun Cina atau sebaliknya. Yang lebih ialah mereka yang bertaqwa kepada Allah swt. Semua Melayu tahu akan hal ini kecuali depa yang tak pernah solat Jumaat atau tidur waktu khatib membaca khutbah atau memang hati dah penuh dengan sifat kemunafikan.
Insaflah saudaraku. Jangan sampai Allah swt turunkan bala ke atas TANAH MELAYU yang mana kita tahu bahawa ianya amat perit rasanya. Minta simpang. Marilah kita utamakan Allah swt dan pesananNya. Tegakkah panji Allah swt dengan melaksanakan Hukum hakamNya agar kita selamat di dunia maupun di akhirat. Hanya Allah swt saja yang mengetahui.

Tanpa Nama berkata...

Bahaya ini...menukarkan huruf dlm perkataan Allah..semoga Allah beri hidayah kepada mereka..Amin..

Tanpa Nama berkata...

Inilah tanda orang-0rang umno benar-benar munafik mereka akan menajdi fasik dan akhir sekali kufur...
Ulama f b tolong bagi nasihat.... jamil khair.... Hang buat apa mentedaghah duit ga'yat perkara ini lebih hina dari orang Kristian menggunakan nama Allah.....

Semua dalam umno ulama taik kucing cayak.....

Tanpa Nama berkata...

Kalau bala didatangkan oleh Allah, semua akan terlibat seperti banjir besar, gempa bumi dan ribut taufan - bukan orang UMNO aje yg akan kena, yg bukan UMNO pun akan merasa.Kena beri tau Orang UMNO Laknatullah ni jangan main-main dengan kalimah Allah.

Tanpa Nama berkata...

pekida nie masalah nya rasa diri tu hebat.bebal sampai tahap mempersendakan nama Allah swt tanpa rasa gerun.hebat pekida nie kan.

Tanpa Nama berkata...

Pasangan Alvin Tan dan Vivian Lee diheret kemuka pengadilan kerana MEMPERSENDA Islam.

Tapi bila umno MENGHINA ALLAH dengan menggantikan alif dengan angka 1, KENAPA PUAK konon Membela Islam MENIKUS? termasuk JAKIM, ZAMIHAN, M N GADOT, BRAHIM PERK(O)ASA, ISMA, HARUSANA SINI, JAMIL KHAIR, MASITOH,OSTAD F B, ULAMA MUDA, ULAMAK TUA & ULAMAK ULAR MAK ini lah sikap kepura-puraan yang ada padaugamawan umno....


Tanpa Nama berkata...

Cuba bagi contoh sorang ahli samseng pekida yang cerdik?

Mimpi lah nak ada yang cerdik. Majoriti tak habis sekolah.

Tanpa Nama berkata...

Kalimah Allah dah ada bendera malaysia. Ha.. nak jadi apa la dengan hangpa ni. Nak selamat kalimah saja ka. Ingat ka nak selamat hukum islam. Awat jadi lagu tu cek oi. Dok baca kitab mana tu. Kitab harussanasini ke kitab al fat al baruwa atau kitab al Ghaaaari'.

Tanpa Nama berkata...

Agama Islam suruh sembah kepada Allah S.W.T. tapi lu suruh orang sembah kepada kalimahnya macam sembah berhala buat apa beb.

kalau disuruh sembah kalimah allah apa bezanya dengan agama sembah berhala? Keimanan kita kepada Allah S.W.T kena yakin dia ada dan tidak boleh disekutukan dengan benda lain.

Sorry we all bukan bodoh ya.Yang bodohnya hanya umat melayu shj.