18 Feb 2012

[Bongkar] Siapa Dalang Demo "Ahli PAS" Di Pulau Pinang?

PAS Permatang Pauh" Sound Anwar Ibrahim: TV3 Sah Menipu Lagi!

Jika anda perhatikan betul-betul gambar yang pertama, manusia yang berbaju kuning cair mengangkat tangan menadah doa dan memakai cermin mata hitam itu nampaknya sama dengan manusia yang menghantar "kek berbentuk tahi" kepada Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng tidak lama dulu.





TV3 suku dalam siaran malam semalam kununnya memberitahu bahawa kepimpinan PAS Permatang Pauh mendesak supaya parti mereka keluar dari Pakatan Rakyat disebabkan kenyataan Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim yang kununnya menyokong rejim Israel.

Berita penuh disertakan di bawah.

Manusia yang dalam gambar pertama dan gambar kedua sebenarnya adalah Mohamed Ghani Abdul Jiman, seorang ahli Umno-APCO yang menyamar alim kunun menjadi ahli PAS siang tadi di Masjid Shaik Eusof, Jalan Air Itam, Keramat, Pulau Pinang selepas solat Jumaat.

Dia juga sebenarnya adalah orang yang sama membawa hadiah coli dan seluar dalam corak harimau ke pejabat Guan Eng (lihat gambar di bawah yang bercermin mata tersisip di atas songkoknya).


Bukti lanjut berkenaan Mohamed Ghani ada di bawah sebagai perbandingan.

Ternyata Umno-APCO dan TV3 suku sanggup menipu seluruh rakyat Malaysia kerana terdesaknya mereka mempertahankan kuasa sanggup melaga-lagakan PAS dan PKR dalam soal Israel-Palestin walaupun Anwar sudah membuat kenyataan rasminya semalam.

JALAN PULANG

Mohamed Ghani Abd Jiman (kanan sekali) membawa
empat kek berbentuk tahi kepada Ketua Menteri
Pulau Pinang, Lim Guan Eng pada 8 Disember tahun lalu


SELAIN memainkan "politik lucah" dan "politik selak kain", Umno kini mula memainkan "politik taik" pula. Budaya politik menjijikkan akan terus dimainkan untuk mendapatkan sokongan rakyat.

Tindakan kali ini benar-benar di luar tahap kewarasan manusia apabila mereka menghina kakitangan kerajaan yang dipilih oleh rakyat dengan hadiah "tahi manusia".

Deligasi Umno Pulau Pinang tengah hari tadi menyerahkan empat hadiah seakan ‘tahi manusia’ yang dibungkus seperti kek kepada kakitangan kerajaan di Komtar, George Town, yang menempatkan Kompleks Pentadbiran Kerajaan Negeri.

Kakitangan kerajaan yang menerima hadiah "tahi manusia" itu dilihat terkedu dengan tindakan "luar batas" dilakukan oleh Deligasi Umno Pulau Pinang itu.

Tergamak mereka menghina kakitangan kerajaan yang bekerja dengan kerajaan yang dipilih oleh majoriti rakyat di negeri ini.


Jurucakap deligasi Umno Pulau Pinang Mohamed Ghani Abd Jiman berkata: "Orang lain tak boleh bagi hadiah ‘tahi manusia’, hadiah ini memang mempunyai nilai sentimental dia kerana dia buat Pulau ini macam ‘pulau tahi".

“Empat (‘tahi manusia’) ini DAP yang taja. Sesiapapun tak perlu tahu dan biar polis siasat. Kalau nak tahu, Guan Eng kena buat laporan polis,” sindir beliau sambil menghina kakitangan kerajaan yang setia berkhidmat dengan kerajaan negeri

Tindakan itu dilihat akan meningkatkan lagi kebencian kakitangan awam kepada Umno yang sebelum ini mengamalkan "politik lucah" dan kini "politik najis" pula.

Berita dari KLPos.com

Iktiraf Israel - Sekumpulan Ahli PAS Pulau Pinang Berdemo Bantah Anwar.

Satu perhimpunan mendesak Ketua Pembangkang Dato Seri Anwar Ibrahim menarik balik sokongan terhadap Yahudi di hadapan Masjid Masjid Shaik Eusof Jalan Air Itam,Keramat. Perhimpunan anjuran Sekumpulan Jentera PAS Pulau Pinang dan Persatuan Anak Jati Melayu Islam (PAJIM) itu telah dihadiri kira kira 25 orang.

Mereka berhimpun untuk menyuarakan dan membangkang secara berhemah tentang kenyataan Anwar Ibrahim yang mengiktiraf dan menyokong Israel.Sebagai umat islam,ini sama sekali tidak boleh diterima.

Menurut mereka yang berhimpun, Anwar Ibrahim seolah olah telah membuka pekung di dadanya sendiri dengan mencemarkan nama baik agama islam di mata dunia.Sewaktu perhimpunan ini berlangsung, mereka juga turut mengulas sekiranya BN kalah pada PRU-13 ini, Pihak Israel akan turut menjajah Malaysia.


Nota:

Lihat, berita dimuatkan tanpa siapa yang menjadi ketua atau yang membuat kenyataan, bukti TV3 dan media pengecut tak mahu mendedahkan siapa dalang di sebalik himpunan ini!! -jalanpulang

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Orang macam ni sepatutnya dihukum tahanan dalam tandas..sebab pemikiranya amat kotor dan beakhlak yang kotor...menjauhkan orang bukan Islam dari melihat keindahan akhlak Islam. Antara orang yang menjatuhkan Islam melaluai akhlak buruk...

Tanpa Nama berkata...

Sentiasa benci, hari ini bertambah benci ngan UMNO, tak habis2 nak tipu rakyat...macam mane sejukkan hati ini dengan pembohongan DAJJAL nih?

Amuraria berkata...

INDIA MUSLIM BERLAGAK MELAYU NAK BELA PULA MELAYU DAN ISLAM YENAADAA ANEY ? MIC JUGAK MAU MASUK BUKAN PARTI ISLAM KASI BUSUK AA ! PAS PTG PAUH TIDOK KA ATAU AWAT BAGI BARUA INDIA NI PERLEMBUKAN DENGAN HASUTAN & FITNAH MACAM TV3SUKU ? TERAJANG BAGI KAT PECACAI UMNO-BN TAIK NI !

Tanpa Nama berkata...

aku dah cakap dah, spesis mamak ni jangan di buat kawan, dia sesama dia pun dia belit belakang....apa kata kalau pr menang pru nanti kita khaskan satu pulau untuk kumpulan ni...buka apa cuma hanya nak bagi baik sikit kelaku depa...la nie depa macam ayam berak kapuk jer.....

Tanpa Nama berkata...

Perangai mamak penang mmg mcm taik. Sapa x kenal parpu mamak ni mcm mana. MELAKA runtuh pun sebab mamak la yang bukak ruang portugis serang. X mustahillah perangai mamak ni mcm ni. MACAM TAIK. Cube kene muke sendiri, bukan org bagi replika dah, org bagi taik betul tp taik LEMBU kak jat UMNO APCO la. Otak letak kat hujung usus tmpat kuar taik la mamak oiiii.

non berkata...

pak itam ni syok sangat no dgn taik , bukan apa tu dia nak tunjok kata dia pandai dah tu,,hang tu BODOH mamak oi, hang tak malu kat orang ka yang p hantar hadiah taik ,kalau aku ada hari tu pegang kepala hang suap taik tu bagi hang telan, hmmmm sedap padan muka hang , awat hang nak jd hero tanjong ka,,

1 Malaysia berkata...

Sekarang ni baru kita lihat Melayu Mamak. Lepas ni, kita akan lihat pulak Melayu Filipino (sabah), Melayu (Indon), Melayu Bangla, ... kan 1 Malaysia dah bagi MyKad kepada puak ni semata-mata untuk menambah undi. Bukan itu saja, sekarang puak askar pun dah ada dua kad pengenalan. Satu MyKad, satu lagi kad askar. Seorang boleh undi dua kali beb. Sekali dengan undi pos (kan askar) dan sekali lagi dengan MyKad kat pusat undi. Indahnya MalaysiaKu dan bangsaKu Melayu. Lepas ni, bukan Anwar yang 'jual' Tanah Melayu kepada Israel (kononnya dakwa Melayu UMNO), tapi UMNO dah pun 'jual' Tanah Melayu kepada Israel iaitu dengan menjual kelapa sawit, maklumat menerusi APCO, .... Hanya Melayu yang masih bodoh dan bangang saja masih percaya akan kata-kata UMNO.
AKU tabik pada kaum Cina. Hari ini, Pelakon Seks, Dr Chua akan berdebat dengan KM Pulau Pinang, Lim Guan Eng di Astro Awani. Bilakah Najib atau Muhiyuddin berani berdepan dengan DS Anwar. Kalau berani dok cakap kat depan ramai dan berkata PR tak relevan, cubalah berdebat dengan DSAI. Barulah kita tahu siapa yang tak relevan?
Hidup Malaysia. Hidup 1 Malaysia. Harap-harap lepas ni, puak Melayu tidak menjadi Pak Kadok. Menang Sorak tapi kampong tergadai.

Tanpa Nama berkata...

Aku menyampah dgn UMNOuuuu... tapi org kg dll yg jadikan berita TV & skabar Umeloya & sekapal dgnnya rujukan, tak tau nak wat cam mana..

Kita kuatkan lagi keintiman & ketaatan pada Allah & Rasul saw & mohon banyak2 padaNya mohon kebaikan.

Tanpa Nama berkata...

kalau dah mamak tu mamak jugak laa...

Tanpa Nama berkata...

ada sekali, tukartiub isham rais bagi peluang mamak ni cakap...dia kata nak jadi cief minister pulau pinang..nak tergelak teguling dibuatnya..

Tanpa Nama berkata...

aku benci org hitam bukan kerana kulit... tp perangai mereka..